nieuw moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

idrismaster

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2008
Berichten
43
ik heb laatst mijn pc laten repareren omdat het moederbord kapot was sinds ik de pc terug heb is het geluid uit mijn boxen heel erg zacht zelfs met alles op zijn hardst ook zijn de graphics als ik games speel slechter weet iemand hier een oplossing voor ook heb ik de drivers voor het moederbord al geinstalleert
 
WELKOM OP HELPMIJ

mijn eerste vraag is al of nadat bord geinstalleerd was of je ook windows opnieuw gezet hebt.tenzij het een zelfde bord betreft.

en toch denk ik niet dat je drivers goed zijn.

kijk eens in je apparaatbeheer voor uitroeptekens??
 
Laatst bewerkt:
bij de winkel waar ik het liet doen zijden ze dat het een zelfde moederbord was maar ik geloof er niet zo in aangezien hij bij het opstarten nu iets van american nogwat zegt in plaats van packard bell en apparaatbeheer kan ik niet vinden op mijn engelse xp
 
ik denk dat er iets niet goed gegaan is.

stel dat het een ander bord is dan dient windows ook opnieuw geinstalleert te worden

en als je nu problems hebt lijkt me het ook verstandig op eens opnieuw te beginnen
 
Hoi,

En dan kan je gelijk de nl versie van xp installeren mits dat je die hebt natuurlijk.
Maar het is denk inderdaad het beste een schone instalatie.

Modag
 
ehm. Een packard bell heeft een voor geinstalleerd besturingssysteem.
Die kan je vaak wel terugzetten naar de fabrieksinstelllingen, maar dat zal dus niet veel helpen.

Wat je dus moet doen zijn de drivers herstellen.
Je zult de drivers van je geluidskaart, chipset en mogelijk ook videokaart moeten verwijderen en nieuwe moeten downloaden van de website van je moederbord.

Om te beginnen: welk moederbord heb je nu?
Gebruik anders pc wizard (zie mijn handtekening)


edit: ik zie engelse XP: dus dat zal wel niet de orginele xp zijn. Dan kan een herinstal wel werken.
 
nou ja ik heb alleen maar een engelse windows leggen ik had een nederlandse maar die doet het niet meer dan ga ik binnenkort maar is opnieuw beginnen alvast bedankt
 
Moederbord : Asus P5GC-MX/1333
Chipset : Intel i945G/GZ
Bios : American Megatrends Inc.
Fabrikant : System manufacturer

Processor : Intel Pentium D @ 3333 MHz
Fysiek Geheugen : 512 MB (1 x 512 DDR2-SDRAM )
Videokaart : Intel(R) 82945G Express Chipset Family
Harde Schijf : ST3160212AS (160 GB)
DVD-Rom Station : ATAPI DVD A DH18A1P
DVD-Rom Station : TYJUR DMR8LUN SCSI CdRom Device
DVD-Rom Station : TYJUR DMR8LUN SCSI CdRom Device
DVD-Rom Station : TYJUR DMR8LUN SCSI CdRom Device
DVD-Rom Station : TYJUR DMR8LUN SCSI CdRom Device
Monitor Type : NECCI CALL170 - 17 inches
Netwerkkaart : Attansic (Now owned by Atheros) L2 Fast Ethernet 10/100 Base-T Controller
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 2
DirectX : Versie 9.0c (maart 2008)



genoeg info zo XD
 
Laatst bewerkt:
nu dit bord gezien te hebben denk ik toch dat ze een ander bord gezet hebben.
 
nou ik heb de tip opgevolgt en windows er opnieuw opgezet alleen de problemen zijn er nog steeds
 
en heb je ook al je drivers gezet?

kijk eens in apparaatbeheer naar uitroeptekens oid??
 
Goedemorgen,

Misschien toch even terug gaan naar de winkel.

Modag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan