nieuw moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkeenjij

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
HLLAO ALLEMAALIK HEB EEN PROBLEEM
na vandaag niieuw moederbord erin gezet en ook nieuwe videokaart
heb ik nog steeds geen geluid ik krijg nergen een foutmelding ofzo maar het enigste is dat ik met instalatie vand audio drivers foutmelding krijg van geen hd output'
het bord is een m2n-cm dvi met een nividia chipset alvst bedankt voor jullie hulp:mad:

Als je alles goed aangesloten en gemonteerd hebt, lijkt de oplossing toch bij de installatie van de juiste audiodrivers.te liggen.

Is je toetsenbord wel alles ok mee? Je letters komen er niet helemaal lekker uit:

HLLAO ALLEMAALIK niieuw instalatie vand alvst :(

Laatst bewerkt:
moederbord

ja alles goed geinstalleerd
in de bios hd en azelia audio uitgezet en realtek aan want ik heb ook geenhd audio boxen ofzo alleen steroe heb die aan gesloten op de rear aansluiting
kan er 8 kanalen op kwijt incl. center en subwoofer HEEEEEEEEEEEEELP WORD ER GEK VAN:mad:

Heb je wel als eerste de chipset drivers van je nieuwe moederbord geinstalleerd???

nee heb gelijk kaart erin geprikt daarna kast dicht alles er opnieuw opgezet
me cd van moederbord toen gaf tie gelijk aan dat ik geen hd output had wat ook klopt net nog via nividia chipset geupdate
ook opnieuw xp eropgezet:shocked:

Sorry, ik kan je niet zo goed volgen.

Heb je nu na de schone installatie van Windows WEL of NIET als eerste de chipset drivers geinstalleerd en pas DAARNA de rest.
Want zo MOET het.

ja na xp erop gedaan daarna cd met drivers chipset gedaan
daarna drivers voor video kaart gedaan
daarna alles geupdate bij asus en nividia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan