Nieuw moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

shaodowxd

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om mijn moederbord te gaan vervangen door een nieuwe en ik heb het gezocht op Alternate
Daar staat een bundel met een moederbord, procesor en ram geheugen.
Ik wil graag weten of ik mijn oude voeding nog kan gebruiken, maar hoe kan ik zien hoeveel watt voeding mijn heeft en hoeveel watt heeft de moederbord nodig.
Ik kan dat niet aflezen op Alternate.
Ik zal dit heel erg op prijs stellen als jullie mij uitleggen hoe het moet.

Groeten,

ShaodowxD

Om je eigen voeding te achterhalen zal je de kast moeten openen. Merk en wattage opzoeken.

Antwoord op de tweede vraag blijf ik je even schuldig.

Zet maar neer wat je wil kopen en hoe goed je voeding is (liefst amperage op de 12V-lijn)

Ook vermelden hoeveel harde schijven, dvdbrander (etc), videokaart en andere dingen die gevoed worden door de voeding van je pc.
Ik denk dat ik dan preciezer kan vertellen of het al dan niet kan, dan die tool. (nu ben ik ook voorzichtig met adviezen -> die psu-berekentools zijn overdreven voorzichtig)

inhaken

Om hier even op in te haken... ik wil een AMD Black Edition - Processor - 1 x AMD Phenom II X4 965 / 3.4 GHz - Socket AM3 - L3 6 MB - Box maar nu wil ik er een moedrbord bij.. Welke keuze is hierbij volgens jullie het best? Ik heb voor deze AMD gekozen omdat het prijstechnische aspect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan