nieuw of 2de hands LT

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
:evil: Hi

Van de week kwam ik er ineens achter nadat mijn LT voor onderhoud terug was dat er in de update sectie staat laatste update door u gemaakt vorig jaar toen had ik de LT nog niet.
Zijn er mensen met soort gelijke ervaringen,of hoort dit zo en is dit de fabrieks update wat mij sterk lijkt.er staat u dat wil toch zeggen dat ik dat ben en zei daten toch niet up????
Ik denk eerder dat ik een tweede hands LT ontvangen heb ipv een nieuwe daar er al 500 reg fouten zaten in het register en er nog wat "'kleine dingen aan waren zoals zonder cd maakt de lade geluid af en toe,bij surfen op het web maakt hij een ligt tikkend geluid.
Kan iemand mij vertellen waaraan ik nog meer kan zien of de LT wel nieuw is????
Ik ben in canada woon achtig en weet dus niet alles over deze streken maar ik heb op meerdere items gelezen dat ze er niet voor terug deinsen je een terug gebrachte LT voor nieuw te verkopen.
Ik heb er Linux en xp opgezet de laatste maal zeiden ze er niets van mbt de garantie wie kan mij helpen bvb veel dank ......nixs.......

LT voor de mensen die geen afkortingen kenen is het wat better als je het,
ding helemaal noemt ;)
is een tip

Als jij je laptop ter reparatie weg hebt gebracht is het mogelijk indien de hardware dusdanig defect was dat ze jou laptop hebben vervangen door een andere laptop van hetzelfde type.
kijk goed in je voorwaarden, daar zal niet in staan dat je een nieuwe terug krijgt maar zal iets instaan van vervanging van hetzelfde of betere kwaliteit.

Daarnaast zal het bedrijf die jou laptop heeft gerepareerd er bij veelvuldige software fouten gewoon een standaard image die zij hebben liggen eroverheen hebben gezet. best mogelijk dat die er al ligt sinds vorig jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan