nieuw ontwerp website

Status
Niet open voor verdere reacties.

pum

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2009
Berichten
193
Ik ben bezig met een nieuw ontwerp voor mijzelf. let niet op tekst of spelfouten deze tekst is snel getyped en er komt een compleet nieuwe tekst op, het gaat puur om de vormgeving, usability en de plaatsing van content en gebruik afbeeldingen.

http://http://www.ynvento.nl/new/new_1.jpg

graag jullie feedback
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan is nu duidelijk te zien wat plaatje is en wat niet. Door dezelfde kleur achtergrond te gebruiken ziet het er beter uit.

Je zet téveel informatie op de voorpagina.

Die 4 kleurstrepen, het nut ontgaat mij even volledig.

Reacties van klanten: ik vind dit altijd zó nep, wie zegt dat je dat er niet zelf hebt neergezet ?

Als je jezelf aanbied voor webdesign, zorg er dan voor dat je eigen website er 100% goed uitziet. Als je eigen website al rammelt, hoe kun je dan beweren dat de klant perfectie krijgt ? :thumb:
 
dit is de eerste keer dat ik een ontwerp online zet, hoe bedoel je nu is de afbeelding wel duidelijk te zien?

qua info ben ik het met je eens dat er te veel staat.

de 4 strepen hebben idd geen nut :) maar vond t mooi staan

Reacties van klanten: ik vind dit altijd zó nep, wie zegt dat je dat er niet zelf hebt neergezet ? (dit snap ik niet helemaal "wie zegt dat je er niet zelf hebt neergezet ?")

iig bedankt voor je feedback
 
Het logo bovenaan heeft een iets andere grijstint dan het gedeelte waar hij in staat.
Zo kun je zien dat het een plaatje is.
(dat kun je bij alles zien, maar het is mooier als de illusie je laat geloven dat het in de achtergrond gebakken zit)

En over die reacties: ik vraag me altijd af of het echte reacties zijn of nepreacties.

Ik heb eens een website voor iemand gemaakt, voor een camping, en daar kwamen in het gastenboek wat negatieve reacties. Gelijk darana kwamen ineens een stel positieve reacties.
Verschillende namen, zelfde schrijfstijl.
Toen ik naar het ipadres keek, bleek de positieve reacties allemaal van 1 persoon af te komen.
Vandaar dat ik me afvraag of het plaatsen van positieve reacties wel nut heeft.
Het is namelijk behoorlijk manipulatief. :)

Die 4 kleurstrookjes laten mij geloven dat er nog iets komt, buttons of zo.
Als het alleen maar ter opleuking is, geven ze dus een verkeerd signaal af. :eek:
 
zo heb ik er idd nog niet over na gedacht, :) ik weet niet of het dan zin heeft, wat betrefd het logo daar zal ik eens naar kijken of ik dit beter krijg (dat het minder een afbeelding lijkt)

iig bedankt voor de opbouwende feedback :D
 
Ik zelf zou dat stuk van contact niet op de voorpagina zetten. Te dwingerig.

En pas ook even de titel van je html files aan :eek:
 
Mee eens wat de anderen zeggen, en daarnaast: ik zou voor wit gaan, niet grijs (of een lichtere grijssoort). Kleurstrepen zijn leuk.

Trouwens, hoe kan je precies NU al je geval copyrighten voor 2011? :p ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan