Nieuw PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeps haha!

Dus dan word dit het:

Klik, toch nog onder de 700 euries, denk dat er nog 10 euro bezorgkosten bijkomt, dus alsnog de 700 euries, precies wat ik wou.

Ik bestel het pas aan het einde van de zomervakantie, moet eerst m'n centen hebben, ik (als het mag) zal de vraag bumpen als ik het besteld heb en binnen heb gekregen. Even laten weten dat alles goed is :thumb:

En harstikke bedankt, zonder u had ik dit nu niet voor deze prijs voor elkaar gekregen, ik had al rond gevraagd bij PC zaken in het centrum in de buurt, en hoorde daar al prijzen van de 1000-1400 euro, voor bijna dezelfde onderdelen!!! :shocked:

Prettige avond nog! :D

Oeps haha!

Dus dan word dit het:

Klik, toch nog onder de 700 euries, denk dat er nog 10 euro bezorgkosten bijkomt, dus alsnog de 700 euries, precies wat ik wou.

Ik bestel het pas aan het einde van de zomervakantie, moet eerst m'n centen hebben, ik (als het mag) zal de vraag bumpen als ik het besteld heb en binnen heb gekregen. Even laten weten dat alles goed is :thumb:

En harstikke bedankt, zonder u had ik dit nu niet voor deze prijs voor elkaar gekregen, ik had al rond gevraagd bij PC zaken in het centrum in de buurt, en hoorde daar al prijzen van de 1000-1400 euro, voor bijna dezelfde onderdelen!!! :shocked:

Prettige avond nog! :D
Zeg maar je hoor :P Ik ben nog "minderjarig" :D
Ja pc zaken zijn nou eenmaal afzetters he ;) Zij willen graag een flinke winst ;)
Tip: je bespaart geld op iDeal als je voorbetaling kiest; je maakt dan gewoon het geld over via internetbankieren van je bank, en dan duurt het alleen wat langer maar bespaar je toch weer een euri ;)

Hahah :p Ok is goed! Ikke namelijk ook (minderjarig, bijna niet meer xD)

Ja daar ben ik nu ook achter gekomen (dat het afzetters zijn).

Ok, dat kan ik ook doen, maar die ene eurie scheelt niet zoveel. Maar nu even aan m'n ouders vertellen dat het 700 euries gaat kosten, hahaha, kan dan niet wachten tot de zomer vakantie voorbij is xD

Nogmaals bedankt!

En hoelang kan ik met de nieuwe Hardware vooruit? Wel een jaar (minstens), toch? of gaat de computer technologie zo hard? xD

Ohh, dat is een +-punt. En nu vergeet ik volgens mij nog iets belangrijks. Koel-pasta, zit dat bij die cooler master CPU koeler of moet ik dat nog apart aanschaffen?

Ohh, dat is een +-punt. En nu vergeet ik volgens mij nog iets belangrijks. Koel-pasta, zit dat bij die cooler master CPU koeler of moet ik dat nog apart aanschaffen?

zelf ook helemaal vergeten, komt idd bij de cpu koeler maar dit is echt top kwaliteit koelpasta, veel beter dan wat je bij cpu koeler krijgt: http://azerty.nl/0-1093-2144/arctic-silver-5-premium-silver-.html

zorg wel dat je de processor (en event de nieuwe cpu koeler) verwijderd van enige koelpasta dat erop zit met wat alcohol (niet dat spul waar je dronken van word he, schoonmaakalcohol! :P) en wattenstaafjes.

Zat net te denken, en vroeg mij af hoe ik in vredesnaam koelpasta moet aanbrengen? :confused: Heb dat nog nooit eerder gedaan...

En ik kan niemand een PM sturen ?! :shocked:

EDIT: Ik zag nog iets verontrustends, op de pagina van de videokaart staat: Aanbevolen Stroomtoevoer 500 W, houd dit in dat mijn voeding van 500 W dan niet sterk genoeg is voor deze videokaar & Processor? En dat ik dus een sterkere voeding moet hebben?

Laatst bewerkt:
breng een BEETJE koelpasta aan op je cpu en smeer het netjes uit met bijvoorbeeld een bankpas ofzo. zet dan de koeler erop.

er is ook een andere theorie: een klodderTJE pasta aanbrengen op de cpu daarna meteen de koeler erop zetten. de gedachte daarachter is dat de koeler de pasta zelf al uitspreidt. zorg dat er geen koelpasta over de rand van de cpu komt.

veel mensen maken de fout door teveel pasta aan te brengen. dit gaat echter ten koste van de koelprestaties. dus een beetje aanbrengen. een hele dunne laag over de hele cpu versprijden! als je vragen hebt gewoon stellen:thumb:

en je voeding is dus WEL sterk genoeg

Laatst bewerkt:
breng een BEETJE koelpasta aan op je cpu en smeer het netjes uit met bijvoorbeeld een bankpas ofzo. zet dan de koeler erop.

er is ook een andere theorie: een klodderTJE pasta aanbrengen op de cpu daarna meteen de koeler erop zetten. de gedachte daarachter is dat de koeler de pasta zelf al uitspreidt. zorg dat er geen koelpasta over de rand van de cpu komt.

veel mensen maken de fout door teveel pasta aan te brengen. dit gaat echter ten koste van de koelprestaties. dus een beetje aanbrengen. een hele dunne laag over de hele cpu versprijden! als je vragen hebt gewoon stellen:thumb: Ok, dus de theorie om het met een bankpas te verspreiden is veiliger?

en je voeding is dus WEL sterk genoeg Dat weet je 100%? Ik heb namelijk 0,1% verstand van voedingen, verder niet.

Ik zou geen 5830 nemen voor 209 euro.
De GTX 460 is een stuk sneller en is er al vanaf 190 euro.

http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnampvZGGa/Test_nVidia_GeForce_GTX_460/1
Helaas, de 1 GB GTX 460 is duurder dan de 5830, maar toch bedankt :thumb:

Helaas, de 1 GB GTX 460 is duurder dan de 5830, maar toch bedankt :thumb:

Goed koelpasta over een quad core brengen is (zoals mij verteld is in ieder geval) ook om een horizontaal lijntje aan te brengen van koelpasta in het midden van de cpu, maar hou het lijntje van de kanten af! dus echt in het midden gewoon een lijntje :)

edit: (koelpasta is meestal ook wit hoor :D)

w9a9oi.jpg

Laatst bewerkt:
Goed koelpasta over een quad core brengen is (zoals mij verteld is in ieder geval) ook om een horizontaal lijntje aan te brengen van koelpasta in het midden van de cpu, maar hou het lijntje van de kanten af! dus echt in het midden gewoon een lijntje :)

edit: (koelpasta is meestal ook wit hoor :D)

w9a9oi.jpg
Ok, bedankt! En dan vraag ik het ook aan jouw, die voeding van 500 W is goed genoeg voor die videokaart en cpu?

(@BerendW; het is niet, dat ik je niet geloof, maar als ik het van meerdere mensen hoor, ben ik geruster! :o

Ok, bedankt! En dan vraag ik het ook aan jouw, die voeding van 500 W is goed genoeg voor die videokaart en cpu?

(@BerendW; het is niet, dat ik je niet geloof, maar als ik het van meerdere mensen hoor, ben ik geruster! :o

Ja hoor! Zulke "vereisten" zijn heel ruim genomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan