Nieuw PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien leuk een foto van je pc inside :D Zal ik zeker even doen! Moet nog even een langere IDE kabel kopen en een verlengstukje, zodat dat ook netjes weg gewerkt is, verder zat ik nog te denken of het zin heeft om de een fan op de kast te plaatsten ter hoogte van de videokaart.

Das niet veel FPS, ik heb met mijn 5770 dus max 20fps ong ook geen lagg... Ik heb er geen problemen mee :P
Volgens mij krijgt de GTX 480 ook maar iets van 40fps ofzo
Nee, klopt,had nog wat benchmarks gekeken en daar kwam ook uit dat ong iets van 30 fps. Ik weet niet welke instellingen jij het hebt?

Mooi systeem man:thumb:
Danku ;) Ben er erg blij mee!! Lekker MW2 spelen met 91 FPS :p

Nee, klopt,had nog wat benchmarks gekeken en daar kwam ook uit dat ong iets van 30 fps. Ik weet niet welke instellingen jij het hebt?

Danku ;) Ben er erg blij mee!! Lekker MW2 spelen met 91 FPS :p
Lol ik haal 200fps met mijn 5770 :P Soms zie je wel uitschieters van 500fps.... Maarja ik ben niet de grootste resolutie (1680x1050) maar wel hoge kwaliteit.

Op metro 2033 had ik hoge instellingen, behalve the anti aliasing

Lol ik haal 200fps met mijn 5770 :P Soms zie je wel uitschieters van 500fps.... Maarja ik ben niet de grootste resolutie (1680x1050) maar wel hoge kwaliteit.
En ik haal 1000 FPS met mijn 460. :rolleyes:

Nu weer serieus: als je de prestaties van de GTX 460 goed met die van de 5770 wilt vergelijken zijn er zat degelijke reviews te vinden, die dit heel duidelijk maken (en daar is te zien dat de 460 stuk sneller is dan de 5770 en zeker de versie van Viletung)

Laatst bewerkt:
En ik haal 1000 FPS met mijn 460. :rolleyes:

Nu weer serieus: als je de prestaties van de GTX 460 goed met die van de 5770 wilt vergelijken zijn er zat degelijke reviews te vinden, die dit heel duidelijk maken (en daar is te zien dat de 460 stuk sneller is dan de 5770 en zeker de versie van Viletung)

Ja oke maar ik heb waarschijnlijk ook wat lagere settings dan hem.

geloof je me niet ofzo? Hier een voorbeeldje: (fraps overlay van mw2)
iw4mp2010091722333692.png

Nog eentje, maar dan op hoogste settings, waar ik hetzelfde krijg als @viletung:
iw4mp2010091722471479.png

Trouwens viletung, speel je nu op AlterIW? D:

Laatst bewerkt:
Het punt was niet echt of ik je wel of niet geloofde, maar meer dat het appels met peren vergelijken is. Voor goede vergelijkingen (met o.a. gelijke settings) kun je het beste de reviews doorlezen.

2e screen is trouwens de multiplayer en die is (volgens mij) gelocked op 91 FPS. Dus daar zul je niet boven de 91 uitkomen en het maakt dus niet uit of je dan 4 x 480 hebt of 1 x een 460 (op de betreffende settings)

Laatst bewerkt:
Het punt was niet echt of ik je wel of niet geloofde, maar meer dat het appels met peren vergelijken is. Voor goede vergelijkingen (met o.a. gelijke settings) kun je het beste de reviews doorlezen.

2e screen is trouwens de multiplayer en die is (volgens mij) gelocked op 91 FPS. Dus daar zul je niet boven de 91 uitkomen en het maakt dus niet uit of je dan 4 x 480 hebt of 1 x een 460 (op de betreffende settings)

beide screens zijn multiplayer ;)

Maarja ik wil er ook meer mee anduiden dat de 91fps van viletung niet echt heel speciaal is ;)

Ik moet wel iets anders zeggen...
2e screen was een Private Match, de eerste was een Team Deathmatch.
Toen ik probeerde om met die allerhoogste settings in een Team Deathmatch ging, toen merkte ik een groot verschil:

- Ik kon mijn wapen niet zien of gedeeltes ervan
- De grond en verschillende objecten worden gewoon grote spiegels
- Soms zie ik de andere mensen in de game niet

Dus ja dat zal je wel niet hebben met een GTX 460 denk ik. Toen ik weer optimal settings deed ging het weer normaal, ik denk dat het voornaamste probleem de anti-aliasing was: van 4x (max) naar 2x.

Laatst bewerkt:
Het verschil merk je waarschijnlijk toch niet tussen constant 91 fps en constant 200 fps, als je richting de 30 gaat begin ik het pas egt te merken;). Mijn scherm (en ik denk ook die van jullie) kan tog maar 60 fps latenzien. En dat is meer dan de fps dan je ogen kunnen waarnemen dus dat boeit niet:p.

Het verschil merk je waarschijnlijk toch niet tussen constant 91 fps en constant 200 fps, als je richting de 30 gaat begin ik het pas egt te merken;). Mijn scherm (en ik denk ook die van jullie) kan tog maar 60 fps latenzien. En dat is meer dan de fps dan je ogen kunnen waarnemen dus dat boeit niet:p.

het gaat erom wat het kan :P

Op metro 2033 had ik hoge instellingen, behalve the anti aliasing
Ok, maar zo hoge FPS? Ik heb alles op MAX.

Ja oke maar ik heb waarschijnlijk ook wat lagere settings dan hem.

geloof je me niet ofzo? Hier een voorbeeldje: (fraps overlay van mw2)
iw4mp2010091722333692.png

Nog eentje, maar dan op hoogste settings, waar ik hetzelfde krijg als @viletung:
iw4mp2010091722471479.png

Trouwens viletung, speel je nu op AlterIW? D:
Ahh... kijk ik speel op allerhoogste, als ik standard speel, zegt fraps ook iets van 300-500 FPS =S Maar ik merk wel verschil met standard en max settings... zo kan ik op Skidrow niet goed naar de andere kant van de gang kijken met allerhoogste kan ik dat wel...

Af en toe... ik had zaterdag avond 316 kill - 3 deaths... haha :P wreede noobies... maar one in the chamber is ook cool!!
Maar ik speel toch liever de retail... :P Ik heet trouwens KoekieMonster!

Ok, maar zo hoge FPS? Ik heb alles op MAX.

Ahh... kijk ik speel op allerhoogste, als ik standard speel, zegt fraps ook iets van 300-500 FPS =S Maar ik merk wel verschil met standard en max settings... zo kan ik op Skidrow niet goed naar de andere kant van de gang kijken met allerhoogste kan ik dat wel...

Af en toe... ik had zaterdag avond 316 kill - 3 deaths... haha :P wreede noobies... maar one in the chamber is ook cool!!
Maar ik speel toch liever de retail... :P Ik heet trouwens KoekieMonster!

Aha.

Ik niet, er zitten veel minder cheaters (nog steeds veel) op AlterIW dan retail. Ik zal eens tegen je praten waarneer ik je zie langs komen :P
Welke gamemodes speel je veel?
Ik vooral Team Deathmatch, HC Team Deathmatch en One in the Chamber

en wat? 316-3? Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? In een match? Was het een lange? (hoge scorelimit+timelimit) En trouwens een 316-3 is echt awesome. Dat moeten echt noobs zijn in die game :P Of had je gewoon een hele goede plek gepakt ;)

Laatst bewerkt:
Aha.

Ik niet, er zitten veel minder cheaters (nog steeds veel) op AlterIW dan retail Ach die blijf je houden.. Ik zal eens tegen je praten waarneer ik je zie langs komen :P Is goed, haha! :thumb:
Welke gamemodes speel je veel?
Ik vooral Team Deathmatch, HC Team Deathmatch en One in the Chamber Ik speel bijna alleen maar One in the Chamber, ik speel TDM met mijn retail xD

en wat? 316-3? Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? In een match? Was het een lange? (hoge scorelimit+timelimit) En trouwens een 316-3 is echt awesome. Dat moeten echt noobs zijn in die game :P Of had je gewoon een hele goede plek gepakt ;) Tja, een combo van Tactical knife en een beetje campen xD haha Meeste tijd kwam ik achter de tegenstanders en kon ze rustig neersteken :thumb: Was trouwens demolition met zeer hoge scorelimiet en tijd weet ik niet meer...niet echt op gelet, helaas heb ik er geen screenshot van, wist niet zo snel welke toetscombo is moest hebben voor fraps :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan