Nieuw RAM geheugen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter DoRcO
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geil en Kingston zijn allebei prima merken, niks mis mee. En of je voeding het trekt?
Dan zouden we even moeten weten welke voeding je hebt.

En nog even dit:

Al die cijfertjes en nummers zeggen niet zoveel, minder dan iedereen denkt, daar gaat het om.

Zo is jou Athlon 64 X2 6000+ met 3,1Gghz b.v. een stuk langzamer dan de inmiddels al verouderde Intel E6600, die maar op 2.4ghz loopt....

voeding : OCZ StealthXStream 600W

nu zit ik dus te twijfelen tussen die 2 ui mijn vorige bericht

Ik zou dan kiezen voor de kit van 2 x 2Gb.
Mocht je in de toekomst besluiten over te stappen op een 64-bits besturings-systeem, dan heb je altijd nog 2 sloten over voor nog meer extra geheugen!

Die voeding is prima!

Laatst bewerkt:
Ik zou dan kiezen voor de kit van 2 x 2Gb.
Mocht je in de toekomst besluiten over te stappen op een 64-bits besturings-systeem, dan heb je altijd nog 2 sloten over voor nog meer extra geheugen!

en die andere 2 gig? (2× 1GB) erbij in laten ?

De timings zijn anders, maar wals je bij de beoordelingen kijkt komen de Kingstons het beste uit de bus.

De timings zijn anders, maar wals je bij de beoordelingen kijkt komen de Kingstons het beste uit de bus.

oh ja, nu zie ik het :P
dan heeft deze geil toch de laagste timing:) (dat is toch beter)?

CAS Latency (CL) 4
RAS-to-CAS-Delay (tRCD) 4
RAS-Precharge-Time (tRP) 4
Row-Active-Time (tRAS) 12

en hoe zit dat met overklocken? is dat een beetje bij die 4 GB Geil te doen?

Overklokken is totaal zinloos met die hardware, dus daar hoef je niet op te letten

Graag gedaan en ik ben niet negatief o zo hoor, maar ik vind het zonde om onnodig geld uit te geven aan dingen waar je in de praktijk helemaal niet aan hebt en van merkt, snap je

ja, dat snap ik, ik vatte het ook niet als negatief op. :) maar als uitleg.. :) bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan