Nieuw scherm gemaximaliseerd openen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sustulum

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2000
Als ik op een site op een link klik, dan opent IE de site in een heel erg klein schermpje. Ik moet de pagina dan eerst maximaliseren om hem te kunnen lezen! Hoe kan ik de instellingen zo wijzigen dat IE de schermen gemaximaliseerd opent.

dan moet je met de curser op de hoek gaan en dan naar beneden trekken, en dan als het goed is opend hij de volgende keer groot!

Toevoeging, nooit vergroten met het vierkantje, dat onthoudt Windows niet, daarna afsluiten met kruisje, nu zullen idd de pagina's weer normaal openen.

Als ik dat doe krijg ik nooit het scherm volledig gemaximaliseerd! Hoe kan je dat voor elkaar krijgen?

Uit een oud bericht van Kleinkramer:

"Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies "openen in nieuw venster" in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en SLUIT het.
Ga nu terug naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij NIET gebruiken, want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. (DAT is de truuk). Hierna sluit je het venster.
Hierna hoort elk nieuw venster dat je opent écht op de op deze wijze ingestelde grootte te openen".

Groetjes,
Bennie

Wat ik altijd doe is het volgende:

Open een IE, sleep hem naar het gewenste formaat. Terwijl je SHIFT indrukt: bestand, afsluiten. Dan onthoudt 'ie het bij mij. Maar idd, gemaximaliseerd openen gaat niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan