Nieuw Systeem aanschaffen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rutgerr

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
Berichten
8
Hallo,,

Ik heb hier al een aantal topics geplaatst maar ik ben er achtergekomen dat ik beter een nieuwe PC kan kopen., dit zit in mijn PC die ik nu heb. Kan ik daar nog iets uit gebruiken..:

CPU: AMD Athlon- Pecm 1059MHz
Moederbord: Asus A7V266-E
Systeemgeheugen: 512MB
Videokaart: Nvidia 128 MB
HardeSchijf: WDC 74gb

Kan k hier van nog iets gebruiken en kunnen jullie misschien een lijstje maken voor de goede Game PC.
Alvast Bedankt
 
Kan k hier van nog iets gebruiken en kunnen jullie misschien een lijstje maken voor de goede Game PC.
Alvast Bedankt

Je harddisk.

Een extra harde schijf is nooit weg, als je echt een game-pc wilt hebben, dan kan je het oude materiaal beter niet gebruiken, want je wilt een snelle PC en een PC is zo snel als het langzaamste onderdeel wat er in zit.

Wat is je budget voor een nieuwe PC? Game PC's zijn geen goedkope speeltjes ;)

Welke games wil je ermee gaan spelen?
 
Ik hoef ook niet echt een Game PC maar dat ik bijv, Fifa en PES kan spelen maar niet dat ik elke maand een nieuw spel heb
 
Maakt eigenlijk niet uit.. als het maar niet boven de 1000 gaat kosten..
Scherm heb k al.
 
Hallo,,

Ik heb hier al een aantal topics geplaatst maar ik ben er achtergekomen dat ik beter een nieuwe PC kan kopen., dit zit in mijn PC die ik nu heb. Kan ik daar nog iets uit gebruiken..:

CPU: AMD Athlon- Pecm 1059MHz
Moederbord: Asus A7V266-E
Systeemgeheugen: 512MB
Videokaart: Nvidia 128 MB
HardeSchijf: WDC 74gb

Kan k hier van nog iets gebruiken en kunnen jullie misschien een lijstje maken voor de goede Game PC.
Alvast Bedankt

je harddisk
floppy drive kan ook nog wel als je die heb.
cdrom/dvd drive als deze nog normaal werkt kan ook mee.
monitor misschien ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan