nieuw systeem bij dell

Status
Niet open voor verdere reacties.

lgroot

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2002
Beste mensen,

Wij willen een nieuwe computer aanschaffen. Op dell.nl hebben we er zelf 1 in elkaar geknutseld. Wij willen graag weten of dit systeem goed is kwa prijs/kwaliteit. Heeft iemand trouwens ervaring met dell.nl online bestellen?

Ps: het systeem zit bij de bijlage prjis staat onderaan.

Bijlagen

Ik vind het kwa prijs er slecht, bijvoorbeeld vergeleken dat aldi pctje:D

De pc die we nu hebbe was ook van de aldi (5 jaar geleden zoiets). Die is al 6x stukgegaan. 2x voeding ontploft, beelscherm stuk en nog meer gezeik. Geen aldi pc meer voor ons.

Heb je trouwens ervaring met dell?

Ik vind het een goed systeem, ook qua prijs zit je goed. Met Dell haal je natuurlijk wel een naam in huis hé.

Enige nadeel is dat je voor de levering 90€ moet betalen. Dit vind ik persoonlijk te veel.

Geplaatst door Ventrue15
Ik vind het een goed systeem, ook qua prijs zit je goed. Met Dell haal je natuurlijk wel een naam in huis hé.

Enige nadeel is dat je voor de levering 90€ moet betalen. Dit vind ik persoonlijk te veel.

Oke met dell haal je een merk in huis, persoonlijk zou ik zelf een pc in elkaar zetten weet je zeker wat je hebt, maar voor zo'n merk heb je wel gelijk dat het een leuk prijsje is.

Surf even na www.norrod.nl en knutsel daar ook een systeempje in elkaar en doe dan een vergelijkbare wat ben je dan kwijt !!

Ik heb ongeveer de dezelfde componenten gekozen op norrod.nl en daar ben ik duurder uit. Wat is trouwens de levertijd bij dell?

P.s: Het systeem wil ik vooral gebruiken om games te spelen(de nieuwste).

Ik zou nooit een Hell kopen, trouwens geeneen waar een merk opstaat, er is altijd wel iets waardoor je perse aan hun vastzit en als ik ergens een hekel aan heb.Je kunt beter zelf een comp samenstellen weet je meteen wat je in huis haalt en je hebt tenminste werkelijk alle keus.(+de juiste drivers (ook weer uit ervaring)):thumb:

Ik heb al jaren een Dell en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. En dat terwijl ik er altijd mee aan het knutselen ben !
Voordeeltje is dat je er gelijk mee aan de slag kan, bij het uitzoeken van je eigen systeem (wat wel leuker is!) moet je nog maar afwachten/uitzoeken of het allemaal met elkaar werkt.

Dell is duur voor wat het is, je betaalt gewoon veel voor de naam. Stel maar eens een vergelijkbaar systeem samen op Yorcom.nl en het is je al snel duidelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan