Nieuw Systeem boot niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Monte
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Monte

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2010
Hallo ,,

ik heb van de week een pc in onderdelen besteld en nu ik deze in elkaar zet loop ik tegen een probleem aan.

Mobo: Asus Sabertooth
Proc: Core I7 950
Geh: 4GB Crossair
graka: ASUS GTX550

Voeding: 600W

alles in gebouwd, niks vergeten ( denk ik,) maar als ik hem nu aan doe draait hij 3 tellen en dan gaat hij uit ,, en na 3 tellen weer aan en dan weer uit ,, in een loop zeg maar

weet iemand hoe dit kan en wat ik er aan zou kunne doen??

bij voorbaat dank

met vriendelijke groet

Robert! :thumb:

Laatst bewerkt:
zijn alle voeding stekkers correct aangesloten op het moederbord en grafische kaart?

zijn alle voeding stekkers correct aangesloten op het moederbord en grafische kaart?

jah alles goed aan gesloten, alles nog een keer los gehad en blijft zelfde :(

Afstands busjes gebruikt?

jah deze zaten al in de kast verwerkt, mobo is los van de onderplaat

Hoi,
Een flink minpunt van de losse vrm-heatsinks is echter dat deze vrijwel letterlijk los zitten. Ze zijn niet vastgeschroefd, maar met pushpins en veren bevestigd. Dat levert niet de stevigste constructie op. De heatsinks op de north- en southbridges zitten daarentegen wel met schroeven vast.
Bron: Tweakers.net
Dat al eens goed gecontroleerd?

Ik heb de oplossing inmiddels gevonden.

De CPU koeler gaf het probleem, er zat een storing in die de informatie overbracht naar de bios, deze kon de snelheid niet nakijken en ging er vanuit dat hij stuk was.

heb een nieuwe koeler geplaatst en hij starte meteen goed op en verder geen problemen, ookzag ik dat mijn speaker niet goed had bevestigd

allemaal bedankt voor de reacties! :love:

alvast een fijn weekend!
groet robert

Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan