Nieuw systeem bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik trek me terug, wat een hoop gedoe en onzinnig geklets

@TS: luister naar Firestorm en doe wat HIJ zegt

Ja, dat vond ik dus ook al raar:S, maar als ik een spel wil doen moet de hdd snel zijn als het werkgeheugen weer vraagt om een request van de hdd. Dus heeft mrmusic van de ene kant gelijk en jij weer van de andere.

is dit niks:
videokaart
Vind die kaart die jehebt wel heel erg duur, maar blijft jouw geld natuurlijk. Maar is bijna de helft van heel het systeem.....
of deze:
video2
video 3
video 4
(hardware is nou niet bepaald mijn sterkste punt, Misschien kunnen andere even een mening geven over de voorgestelde producten?)

AsusUser zei:
hij heeft toch een SSD erbij ?
de HDD is voor opslag de SSD
is voor windows neem ik aan

ja dat heb je goed gezien, dat die ssd voor windows is en apps die ik vele gebruik maar meeste is windows.

@whispher380, mijn mindere kant is toevallig ook hardware, maar ik pak toch de RADEON 6970, dan zit ik wel goed.

Dat scherm was nader hand ook wat te duur dus heb ik me dit gepakt:

Cofiguratie met ander scherm

Laatst bewerkt:
neemt hij die toch?
ook goed. ik vind de WD wel degelijk draaien
maar ik ben ook geen serieuze gamer dan he :P

zo! we zijn denk ik klaar nu ?

Laatst bewerkt:
alle HDD's draaien degenlijk zeker als je geen kennis van computer onder delen hebt
een leek zal het verschil tussen goed en slecht niet zien in de computer wereld

waarom veel geld uit geven aan dingen die trager/zwakker zijn????
omdat ze van western digital zijn?
die logica klopt dus echt niet....

@whisper die videokaart is trager dan de gene die hij nu heeft gekozen HD6970

nouw, zijn we klaar ? hoop ik :P
en nu aan nicj56 veel succces wensen met het aanschaffen
en gamen :P

ok bedankt voor de tips firestorm, maar welke hardeschijf raad jij me dan aan als een back-up voor de SSD?(om het zo maar even te noemen)

@allemaal, bedankt als jullie nog verbeteringen hebben op systeem wat het nu is, want ik kan hem nu nog niet kopen, omdat ik nog aan het sparen.

Ik zet dit bericht pas op opgelost als ik heb hem bestelt en gekocht en bij mij thuis afgeleverd is.

Dit is het uiteindelijke totaal plaatje:

Uiteindelijke droom systeem van Nicj56

Laatst bewerkt:
klikerdeklik

@asususer
ik vind het een beetje onbeschoft om in iemand anders zijn topic te zeggen dat wij klaar zijn
dat is aan de TS niet aan jou...

DAt durf ik niet te zeggen hoe lang dat gaat duren, maar ik hou jullie zeker wel op de hoogte van de status zoals: als ik halverwege ben met bedrag en nog veel meer.

Maar zo ongeveer? Een paar weken, maanden?

let wel op iedere maand komt er iets nieuws uit

dus ga jij langer dan een half jaar wachten dan is dit alles voor niks geweest en ben je beter uit als je weer een nieuwe samenstelling maakt...

let wel op iedere maand komt er iets nieuws uit

dus ga jij langer dan een half jaar wachten dan is dit alles voor niks geweest en ben je beter uit als je weer een nieuwe samenstelling maakt...

En geloof me, zo zit het echt in elkaar...
Weer een heel topic voor niets geweest, hoop onnodig gezeur en onnodig werk hier voor iedereen...

@nicj56 Sorry, verder veel succes :thumb:

@mrmusic niet helemaal, aan de hand van dit topic
kan hij nieuwere producten vergerlijken dus blijft het wel nuttig voor het samenstellen
het is niet voor niets geweest, dus dit betekend dat hij zelf dingen kan vergerlijken die hier op lijken
en dan krijgt hij ongeveer het zelfde

Laatst bewerkt:
@mrmusic, ja dat klopt dat de ontwikkeling in ICT land heel snel gaat.

Helaas heb ik omdat ik moest werken dit topic niet live meer kunnen volgen.

Als moderator wil ik toch nog wel een opmerking plaatsen(al is het al gezegd).

Het is nooit en te nimmer aan een "helper" te bepalen of een topic klaar is.Alleen de TS'r kan dat.Laat dat duidelijk zijn.
Tevens is het advies aan "helpers" om bij jezelf te bepalen of je capabel genoeg bent om een TS'r van goed advies te voorzien.
(en wie de jas past trekke hem aan)

@nisj56:Wellicht was het idd handiger geweest om een systeem te laten samenstellen als budget er daadwerkelijk was.Prijzen zullen tegen die tijd ook anders liggen bijv en dan kan er binnen budget geschoven worden qua samenstelling.Nu ga je wanneer budget er is wederom een topic maken.wedden?:p:p

Nee, ik ga hier niet nog een nieuwe topic voor maken, maar ik denk dat dit wel mijn systeempje word, mits er geen veranderingen zijn qua hardware(nieuwe CPU's en noem het maar op).

Als ik hem vandaag zou hebben gekocht was het morgen bij wijzen van spreken weer oud.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan