Nieuw systeem geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
786
Hallo, ik heb net nieuwe onderdelen aan geschaft en allemaal zorgvuldig aangesloten (met anti statish bandje etc)
nadat alles aangesloten was wou ik pc aanzetten, maar ik had geen beeld!
ik neem aan dat video kaart nog niet kappot zou zijn:S, Maar alsnog, mijn video kaart heeft DVI uitgang en ik heb een VGA kabel aanmonitor,, nu heb ik dus bij videokaart een dvi --> vga stukje zitten maar aan de DVI kant van dat stukje zitten maar 4 pinnen! is dat niet te weinig?
Ik had nog wel een stukje liggen die wel goed was (met meer pinnen) maar daar deed die het ook niet op
verder gaat alles draaien, koelers hdd`s, dvd speler wil gewoon open enzo

Dit is mijn systeem


Moederbord: Asus P5ND2-SLI
CPU: Intel Core 2 Duo 2.66 GHZ
Video kaart: Asus Geforce 8600 GTS
2 GB DDR-2 geheugen
1 SATA Seagate barracuda HDD 250 GB
en een IDE Seagate Barracuda HDD 250 GB


Graag jullie hulp!
 
Laatst bewerkt:
PC helemaal zelf in elkaar gezet?
Afstandsbusjes geplaatst?
 
Zou het kunnen zijn dat moederbord deze prosessor niet ondersteund, dit heb ik namenlijk niet gecontroleerd:S


EDIT: Ja mensen dit is het probleem:S mijn processor heeft een 1.333 FSB nodig en had m`n andere moederbord niet: die had namenlijk 1.066


dus dit is waarschijnlijk het probleem, :(

heb gemaild naar azerty en kan zonder probleem dit moederbord retourneren voor een andere.
alleen moet wel zelf de verzendkosten betalen..
 
Laatst bewerkt:
Zou het kunnen zijn dat moederbord deze prosessor niet ondersteund, dit heb ik namenlijk niet gecontroleerd:S

Dat had je natuurlijk vooraf WEL moeten doen, maar dat is gelukkig geen probleem!

Wat voor voedong gebruik je hierbij??
 
Welke monitor (merk en type) heb je?

Er zijn verschillende DVI-versies, welke je hier kan zien:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interface

Deze interfaces heeft je kaart:

2 x DVI-I (dubbele verbinding) - 29-pins gecombineerde DVI
1 x S-video/composiet uitgang
2 x VGA - 15-pins HD D-Sub (HD-15) ( met adapter )
1 x HDTV-uitgang ( on supplied cable )


Deze kabels zijn meegeleverd:

1 x DVI-VGA-adapter
1 x HDTV-kabel

Bron

Dus die converter klopt gewoon en moet wel werken.
 
Zou het kunnen zijn dat moederbord deze prosessor niet ondersteund, dit heb ik namenlijk niet gecontroleerd:S


EDIT: Ja mensen dit is het probleem:S mijn processor heeft een 1.333 FSB nodig en had m`n andere moederbord niet: die had namenlijk 1.066


dus dit is waarschijnlijk het probleem, :(

heb gemaild naar azerty en kan zonder probleem dit moederbord retourneren voor een andere.
alleen moet wel zelf de verzendkosten betalen..

Dan moet je hier ff kijken:

CPU-support voor de Asus P5ND2-SLI:
http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx?SLanguage=en-us&model=P5ND2-SLI Deluxe
 
Laatst bewerkt:
Dat had je natuurlijk vooraf WEL moeten doen, maar dat is gelukkig geen probleem!

Wat voor voedong gebruik je hierbij??


is dus wel probleem,, als moederbord 1.066 gebruikt en CPU 1.333 zal dat wel probleem geven, want ik hoor ook HELEMAAL geen piepjes van moederbord
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan