Nieuw systeem max 1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voeding is prima, moederbord is nu er nu eentje met een X38-chipset, de X48 is er al. Het is een goed bord, maar er is geen reden om niet voor X48 te kiezen. De 8800GTS is een goede videokaart, maar al er niet echt veel gegamed gaat worden (als gamen niet erg belangrijk is) kun je daar nog op besparen. Kast en geheugen zijn beide prima. Processor is een krachtig beestje (eventueel kun je met een mindere videokaart, voor de Q9450 gaan). Optische drive is niets op aan te merken en ook de HDD is een prima keuze (veel ruimte, en slechts 3 platters dus lekker snel). :)

ik heb de X48 chip moederborden gezien maar die is nogal duur, in de toekomst kan het moederbord nog wel ge-upgrade worden, ik denk dat ik het hier mee laat, of is die Q9450 echt een emga grote snelheidswinst?

Laatst bewerkt:
Nee hoor, dat valt best mee. Wel een mooi cachegeheugen heeft de Q9450, maar de Q9300 heeft ook flink wat power aan boord. :)

Nou, dan denk ik er nog even een nachtje over na, ik laat je het morgen wel weten;) want het is pre-order en dan moet mijn vriend lang wachten en daar heeft ie eik nie zo'n zin in, maar 12 mb cache is iid NICE:D

iig als ik je wijze tips opvolg dan kom ik op dit uit, laat ik alvast zien;)

Bijlagen

• PC Samenstelling 2.JPG
    PC Samenstelling 2.JPG
    55,4 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt door een moderator:
De Q9540 is aanstaande dinsdag op voorraad bij Azerty. Dat is dan wel geen 4Launch, en de verkoopprijs ligt ook wat hoger bij Azerty, je kunt hem daar dus kopen zonder pre-order.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan