nieuw systeem met scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

janshuizing

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2011
Beste mensen.

Ik ben toe aan een nieuwe computer aangezien mijn laptop voor de 2de maal niet meer wil opstarten. De eerste keer hebben we er koelpasta opgesmeert en dat werkte voor 3 maanden en nou wil deze weer niet.
Maar goed daarvoor ben ik hier niet.
Ik wil dus weer en desktop hebben aangezien dit toch fijner is en je en vaste werkplek krijgt.
Ik ben nog aan het sparen want als je geen geld hebt kun je ook niks kopen zei moeders altijd.
Ik zoek een computer waar ik vooral fotobewerking mee ga doen en wil op zijn tijd ook wel eens een game spelen ala need for speed/Assassin's Creed.
Zelfbouw of een compleet system kant en klaar maakt mij niet zoveel uit.
Wie kan mij een beetje opweg helpen wat ik dan zo ie zo nodig heb.
Denk zelf aan ongeveer 1000 euro maar een hondertje meer maakt niet zoveel uit. wel is van belang dat er ook een scherm bij zit en een busturingssysteem, win7 of als het sparen langer duurt win8.

met vriendelijke groet jans

Kun je beter wachten totdat je dichter bij die tijd bent. De komende 4 maanden komt er een storm van nieuwe processors, videokaarten, dalende hard-disk prijzen etc.

Alles wat we nu voorstellen is over 4 maanden mogelijk niet meer van toepassing, dus als je nog even moet zou ik een vraag stellen dichter bij de eindtijd

Als je op het moment kijkt naar (zelfbouw) systemen van rond de 1000 euro is dit wel een goede keus.

specs:
i5 2500K
HD6870
8GB RAM
500GB hdd -> een maandje geleden kon je voor minder geld nog 2TB kopen maar door de overstromingen in thailand is het allemaal heel wat duurder geworden
Windows 7 Home premium
23inch monitor (HP)

Waarom waterkoeling? Simpelweg omdat een waterblokje een slordige 15 euro meer kost dan een gewoon koelblok en je systeem heel wat koeler blijft.

Je hebt gelijk over 4 maanden is alles weer anders.
Ik zal jullie dan weer is vragen.

zie wel al dat je voor 1000 euro best wel een leuk systeem kunt bouwen, dank daar voor.

Je zou denken dat iedereen voor een quadcore zou gaan maar lees echt veel dat iedereen toch de i5 core neemt, hoe zit dat eigenlijks???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan