Ik wil mijn oude p4 vervangen. Er ontstaan war rare meldingen.
Ik heb de volgende configuratie gemaakt. (zie bijlage)
Ik heb veel naar deze site en naar www.hardware.info gekeken.
Ik zou graag aan jullie willen vragen of de keuzes die ik gemaakt heb verstandig zijn of dat er vreemde onderdelen bijzitten.
Ik ben zelf een normale computergebruiker. (Ik ga bv. niet overklokken)
Ik ga de computer gebruiken voor:
internetten, downloaden muziek en films (ook blu-ray), af en toe gamen zoals need for speed - carbon. Daarnaast ben ik regelmatig met pinnacle 10 bezig om films te bewerken.
Met name vanwege dit laatste onderdeel wil ik graag een krachtige betaalbare pc.
Mijn huidige pc die ik ga vervangen staat in de woonkamer en heb ik wat stiller gemaakt met zalman onderdelen. Dat is toen goed gelukt. De nieuwe pc komt ook in de woonkamer en moet dus niet te luidruchtig zijn.
Zouden jullie aub eens kunnen kijken naar mijn configuratie
Ik heb mijn bedenkingen over de voeding.
Is 460 watt voldoende?
Ik heb de volgende configuratie gemaakt. (zie bijlage)
Ik heb veel naar deze site en naar www.hardware.info gekeken.
Ik zou graag aan jullie willen vragen of de keuzes die ik gemaakt heb verstandig zijn of dat er vreemde onderdelen bijzitten.
Ik ben zelf een normale computergebruiker. (Ik ga bv. niet overklokken)
Ik ga de computer gebruiken voor:
internetten, downloaden muziek en films (ook blu-ray), af en toe gamen zoals need for speed - carbon. Daarnaast ben ik regelmatig met pinnacle 10 bezig om films te bewerken.
Met name vanwege dit laatste onderdeel wil ik graag een krachtige betaalbare pc.
Mijn huidige pc die ik ga vervangen staat in de woonkamer en heb ik wat stiller gemaakt met zalman onderdelen. Dat is toen goed gelukt. De nieuwe pc komt ook in de woonkamer en moet dus niet te luidruchtig zijn.
Zouden jullie aub eens kunnen kijken naar mijn configuratie
Ik heb mijn bedenkingen over de voeding.
Is 460 watt voldoende?