nieuw systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulusje

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Er is eindelijk een nieuw systeem in aantocht voor mij ik wil graag horen wat jullie ervan vinden

Bijlagen

Mooi systeem.
1 vraag waarom een modem.
Girotel kan ook via internet.
als je het modem niet te vaak gebruikt haal dan de verbinding eraf i.v.m.spyware.

Ik heb ook mijn postbank dat is goed beveiligd en doe ik online maar er zijn daar nog vaak storingen.
De modem gebruik ik dan om offline alles in te vullen en dan inbellen en versturen.
Maar goed dat je het zegt over die spyware want ik gebruik nu een modem die niet ingebouwd is en daar wil ik vanaf.
Maar als ik niet inbel met de modem is er toch geen verbinding
Zoja hoe haal ik de verbinding er dan af (stekker er telkens uit is zo'n gedoe)

Er zijn van die fijne dailers gebruik maken van je lijntje zonder dat je het in de gaten hebt.

Ik zou toch de stekker er uit halen.

Heb je wel t goede moederbord?

Asus K8N Deluxe S754

S754 slaat volgens mij op Socket 754 en niet socket 939.
Neem aub minimaal een ati radeon 9800pro en niet een 9800SE.
Nog beter:
Neem een pci-e moederbord + pci-e videokaart. Is voor eventuele toekomstige upgrades wel beter.

De pro is wel goedkoper dan de SE.
Meestal als je een andere CPU neemt moet je toch een ander moederbord en met 256mb videokaart kan ik wel ff vooruit ik ben geen spel man.
Ik wil alleen veel dingen te gelijk openen.
Als ik et verkeerde moederbord heb wat gebeurd erdan want ik laat em door hullie instaleren:o

het word inderdaad de socket939 ik heb et verkeerd uitgetypt
Ik heb na div winkels gesproken te hebben gekozen voor een kleinere geheugen kaart maar een snellere chip
De FX 5900 XT 128MB

sneller geheugen is beter dan meer van traag geheugen.

Ik heb te weinig kennis van de nvidea-kaartjes om te weten hoe goed de 5900xt is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan