Nieuw systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

joram

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2002
Hoi

ik heb een nieuw systeem in elkaar gezet, en als op de knop duw, lijkt hij heel even op te starten maar daarna valt hij weer uit. Alle onderdelen zijn nieuw. Processor en koeling zijn getest in de winkel. Weet iemand een oplossing?

Thx

Wat voor voeding heb je? Wat voor systeem precies? Krijg je geen melding/piepjes?

Volgende keer s.v.p. wat meer informatie in je startpost. ;) Zou een hoop tijd besparen.

Sorry, zie bijlage. Nee, geen piepjes, het biosstartscherm wordt zelfs niet getoond.

Ik heb al alle kabels stevig aangedrukt. Als het je kan helpen, van die kleine kabeltjes heb ik juist de power connector aangesloten. voor de systeeminfo zie http://users.pandora.be/9/PC.JPG

Laatst bewerkt:
De voeding is goed aangesloten?
Soms moet het moederbord met twee kabels worden aangesloten op de voeding.

Controleer de kleine kabels goed die van de power knop naar het moederbord lopen, vaak is dit zeer onduidelijk en een fout is snel gemaakt.

Geplaatst door Admin_Frisian
De voeding is goed aangesloten?
Soms moet het moederbord met twee kabels worden aangesloten op de voeding.

Controleer de kleine kabels goed die van de power knop naar het moederbord lopen, vaak is dit zeer onduidelijk en een fout is snel gemaakt.
Inderdaad, er was inderdaad een kabel die niet goed zat van de voeding :) Allemaal toch bedankt voor jullie hulp :thumb:

Al van deze morgen hoor :D Alles is geïnstalleerd... enkel de router doet het niet, maar dat is een ander probleem :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan