nieuw systeem

• Onderwerp starter Onderwerp starter tron
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tron

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2001
Ik wil mijn "oude" P4 3.0 GHz. vervangen door een AMD Athlon 64 3500+ cpu.

Dat in combinatie met een Gigabyte K8NS Ultra (socket 939) moederbord.

Ik wil geen oeverloze discussie aanzwengelen of Intel beter is dan AMD maar ik wil gewoon weten of ik hier (flink) op vooruit ga. :) en of het de investering waard is.

Ik lees op internet verschillende opvattingen hierover.

De rest van mijn oude systeem (zie systeemknop) bouw ik gewoon over.

Mvg.

tuurlijk ga je er wel wat op vooruit.
maar als je de pci express versie nam met een pci-e,
kaartje hoef je verloopig helemaal niet meer te investeren :o je moet het geld dan wel er voor heben.
groetjes virtuosa

slegt moment om zon upgrades te doen: nieuwe consoles komen er algauw aan, dus zal de hardware van pc's van dit moment(zelfs het beste van het beste dat in de winkels ligt!!!) maar met moeite meekunnen met de consoles van strax en zul je dus minder lang meekunnen! ook zou ik wachten totdat de 10000rpm hard disks wat goedkoper worden en ze een grotere capaciteit hebben. voor een athlon 64 bit: tegen dat longhorn uitkomt met 64bitondersteuning is je cpu niet meer zo actueel en zal je er dus nooit egt van kunnen genieten omdat tegen dan je processor allang weer agterhaald is:confused: ik zou nu enkel het nodige upgraden(jij moet nix upgraden want met die cpu die vermoedelijk nog geen jaar oud is net zoals de rest) kom je nog zeker 2 jaar toe. het zou allemaal weggegooid geld zijn en ik kan zo nog wel redenen opnoemen om geen nieuwe pc te kopen op dit moment. kzou zeggen haal het maximum uit de pc die je nu hebt en koop pas een nieuwe en dan een veel betere dan dat je normaal zou willen kopen over een paar jaar. anders heeft de pc die je nu hebt niet egt gerendeerd:confused: en dat zou verspilling zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan