Nieuw systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gamefreak1992

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
Hey

Ik ben verplan om een nieuw systeem te kopen, maar dit keer wil ik gewoon losse onderdelen en zelf in elkaar zetten. Alleen ik heb dit nog nooit gedaan dus daarom wil ik aan iemand vragen om de onderdelen die ik ga kopen ff nakijken of het niet verkeerd is enzo. Bijv dat die goed aansluit of niet werkt enz.

Kast: Aspire X-QPack
Moederbord: Asus P5P800-VM
Processor: Pentium 4 (2800 MHz)
CPU koeler: Zalman CNPS7700CU
DVD Speler: BenQ DW1650 - DVD+/-RW - zwart
Hardeschijf: Maxtor 6L080L0 (80 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133)
Geheugen: 2x Nanya 265MB DDR 300MHz PC2700 (Van mijn oude pc)
Kabels:
  • Rounded IDE-kabel 30 cm. - 1 device - blauw (UV-sensitive)
  • 4-pin op 3-pin adapterkabel
Toetsenbord en Muis: Logitech Cordless Desktop EX 110
Videokaart: XFX GeforceFX 5200 PCI
Tvkaart: Medion PCI Stereo-TV/FM-Tuner-kaart

De speakers koop ik in een zaak bij mij in de stad

Alvast heel erg bedankt

Groeten van Arjan

ik weet niet wat je er mee wilt gaan doen.
maar als je games wilt gaan spelen zou ik er toch een nieuwere videokaart kopen.
en je hd is dat niet een beetje weinig 80 gb??

Ik ga er geen games op doen, want daar heb ik mijn Xbox 360 al voor:thumb: en ik zal wel een grotere hardeschijf kopen iets van 200 GB

Misschien wat meer geheugen, zal ook wel beter draaien. Ik zou naar 1gig intern geheugen gaan.

oke dat zal ik dan doen maar voor de rest is alles goed dat die goed aansluit enze??

Waarom een geforce 5200 pci??? Die kost 60 euro terwijl de agp versie maar 30 kost. Je kunt trouwens de onboard kaart gebruiken(je gamet toch niet en die onboard videokaart is zelfs beter dan een geforce 5200 pci) Ook zou ik voor een ahtlon 3200+ gaan, die is stukken goedkoper(80 euro) en sneller dan wat je nu hebt gekozen. RAMgeheugen zou ik naar 1 giga doen(pc2700 is nu niet meer zo supersnel, maar voor de dingen die jij wilt doen, zal het wel snel genoeg zijn.) dus nog 40 euro aan 512 MB ramgeheugen. Je zult goedkoper uitkomen en toch een sneller systeem hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan