Nieuw Systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja link doet het weer.
Het systeem zier er perfect uit zo niks op aan te merken :thumb:
 
Ok ik snap ut niet helemaal, waarom de G5 ipv de G5 Special edition?
Beetje fout gelezen soms? De SE vind ik veel mooier, en dat scherm is idd heel mooi. Wat denken jullie? Samsung 931C (19 inch) 293 euro, of de 205BW (21,1 inch) 286 euro?
Of raden jullie een ander beeld aan?
Floris

(EDIT)
En hoe is deze?
LG Flatron L204WT-SF
http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=10745&GROEPEN[]=155&IMG_NORMAAL=0&TAB=specificaties
Vertel me maar wat goed is, of wat anders natuurlijk!

(EDIT)
 
Laatst bewerkt:
Hehe sorry mijn fout. Muis is goed.
Beeldscherm zei ik omdat de top gamers voor dit beeldscherm kiezen en dat doen ze vast niet zomaar!
 
Ok ik snap ut niet helemaal, waarom de G5 ipv de G5 Special edition?
Beetje fout gelezen soms? De SE vind ik veel mooier, en dat scherm is idd heel mooi. Wat denken jullie? Samsung 931C (19 inch) 293 euro, of de 205BW (21,1 inch) 286 euro?
Of raden jullie een ander beeld aan?
Floris

(EDIT)
En hoe is deze?
LG Flatron L204WT-SF
http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=10745&GROEPEN[]=155&IMG_NORMAAL=0&TAB=specificaties
Vertel me maar wat goed is, of wat anders natuurlijk!

(EDIT)

Het is natuurlijk ook wel scherm je het zelf het mooist vind maar 205bw is wel het grootst
en een reactie tijd van 6 ms wat redelijk snel is.
 
Ik zou gaan voor de 931C want deze heeft de beste contrast, snelste respons tijd en dat is het beste voor de samenstelling van jouwn pc, aangezien het meer een game pc is.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind alleen het nadeel aan de 931C, dat het een resolutie van 1024/1280 heeft, terwijl je met een 8800GTX tog wel wat hoger hoort te hebben!
 
Ik heb besloten de muis bij een andere winkel te bestellen, omdat de G5 SE niet meer beschikbaar is (ik vind em zo mooi), dus kan ik net ff wat meer in de pc investeren, wat als ik nu eens dit scherm erbij zou doen:

Samsung 226BW

v5lu07.jpg


* Merk
* Samsung

* Schermgrootte
* 22 inch

* Contrast verhouding
* 3000:1

* Resolutie horizontaal
* 1680 pixels

* Resolutie verticaal
* 1050 pixels

* Inkijkhoek horizontaal
* 160 graden

* Inkijkhoek verticaal
* 160 graden

* Response tijd
* 2 ms

* Ingebouwde speakers
* Nee

* Auto-adjust
* Ja

* DVI-D
* Ja

* D-sub
* Ja

* USB-hub
* Nee

* Kleur
* Zilver en zwart

€ 352,74​


Is wel een stukje duurder, maar zeer goed kwa specs (2ms/3000:1/300 cd/m²) en gaat dan wat langer mee.
Goed idee?
Laat maar horen!
Floris
 
zeker een mooi scherm en de prijs valt ook mee.
De reactietijd is zeker goed daar hoef je niet meer naar te kijken :thumb:
 
OK ik heb is zitten denken en gevraagd op GOT, en SLI is overbodig, gwn een nieuwe gpu is veel slimmer!
Dus help me met de zoektocht naar een nieuw moederboard en voeding.
Ik dacht aan de P5B-E Plus en de Thermaltake PurePower 460 of als het niet genoeg is (m.o.o. de toekomst) de Toughpower 600.
Slimme keuze? Laat maar horen!
Floris
 
Slotje AUB, ik ben op GOT met dit systeem bezig en als ik daar de hele discussie voorbij is, open ik een nieuw topic met het hele systeem, kheb een paar dingen verandert, dus voort overzicht een slotje aub.
Floris
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan