Nieuw systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomiej

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
4
Ik heb nu een pc van ruim 4 jaar oud (compaq presario) en ik ben wel toe aan een nieuwe.
nu wil ik er zelf eentje samenstellen.
Ik heb de volgende config samengesteld:

case: Antec Lifestyle Sonata III
mobo: MSI P45 NEO2-FR
processor: E8400
cooler: Artic Cooler Freezer 7 Pro
RAM: Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G 4 GB
Video: Gigabyte Radeon HD 4850 1GB OC Zalman
HD: Samsung F1 1TB
toetsenbord en muis: Logitech Cordless Desktop EX110
monitor: Samsung 22" LCD Syncmaster T220

Alles bij elkaar kost zo rond de 1000 euro en ik kan alle onderdelen makkelijk via komplett.nl (woon in tilburg afhaalpunt!) krijgen.

Is dit een beetje een goede config voor een gamepc die niet super hoeft te zijn, maar wel de meeste spellen goed kan draaien?
 
Ja dvd komt er ook nog bij maar die doet niet mee voor de prestaties, als je snapt wat ik bedoel;)
gewoon een samsung SH223F (23 euro), ik heb ook nog een prima philips speakersetje.
vista home premium als besturingssysteem komt er nog bij.
is er een prijs verschil tussen 32 en 64 bit OS?
 
Is dit een beetje een goede config voor een gamepc die niet super hoeft te zijn, maar wel de meeste spellen goed kan draaien?

Ja.

Weet niet of er prijs verschil is (kan je zelf toch opzoeken ?) maar wil je 4GB gebruiken moet je 64bit hebben.
 
Er zit een voeding in de Antec kast, 500W, 2x 12 volt 18A lijnen, moet voldoende zijn voor de processor en video kaart.
Ik heb het eventjes opgezocht er is geen prijs verschil tussen 32 en 64 bit.
iemand trouwens ervaring met de samsung monitor? wil wel een mooie monitor en deze komt vaak naar voren als een monitor met goede kwaliteit.
Ik vind ook het design mooi, en het oog wil tenslotte ook wat.
 
oke mooi, dan kan sluit ik deze discussie, want ik weet genoeg!
bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan