Arnootje1979
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 27 dec 2010
Ik ben na 6 jaar bijna door men oude amd athlon 64 heen, heb er al die jaren veel plezier van gehad en heeft 6 jaar lang 24 uur per dag 7 dagen per week aangestaan, heeft wat kleine upgrades gehad, videokaart en geheugen. Maar nu word het tijd voor een andere.
Heb er zelf niet veel verstand van, dus heb met wat hulp van hier een daar wat bij elkaar gesprokkeld. Nu wil ik alleen wat meningen/suggesties horen bij de onderdelen die ik heb gekozen voor mijn nieuwe systeem.
Ik ben geen gamer, maar wel iemadn die duizend en 1 dingen tegelijk wil doen, downloaden, HD films kijken, office, etc etc. Ik wil weer een systeem waar ik met gemak weer 6 jr mee vooruit kan, met in de loop der jaren weer wat kleine upgrades. vandaar ook de keuze voor zwaardere componenten.
behuizing: Coolermaster CM 690 II advanced
Mobo: Asus rampage III Gene
Processor: Intel core i7 950
Geheugen: Crosair 6 GB DDR3-1333
Videokaart: Club 3d cgax-55548IO
Voeding: Coolermaster real power M520
Hardeschijf Systeem: Crucial CTFDDAC064MAG-1G1
Hardeschijf Data: samsung HD204UI
natuurlijk nog een dvd spelertje processor koeler, en dit krijgt een Windows 7 ultimate 64bit OS.
Graag hoor ik van jullie wat jullie van deze opstelling vinden, als je het ergens niet mee eens bent graag onderbouwen en eventueel een andere suggestie is erg welkom.
Alvast bedankt,
:thumb: Arno
Heb er zelf niet veel verstand van, dus heb met wat hulp van hier een daar wat bij elkaar gesprokkeld. Nu wil ik alleen wat meningen/suggesties horen bij de onderdelen die ik heb gekozen voor mijn nieuwe systeem.
Ik ben geen gamer, maar wel iemadn die duizend en 1 dingen tegelijk wil doen, downloaden, HD films kijken, office, etc etc. Ik wil weer een systeem waar ik met gemak weer 6 jr mee vooruit kan, met in de loop der jaren weer wat kleine upgrades. vandaar ook de keuze voor zwaardere componenten.
behuizing: Coolermaster CM 690 II advanced
Mobo: Asus rampage III Gene
Processor: Intel core i7 950
Geheugen: Crosair 6 GB DDR3-1333
Videokaart: Club 3d cgax-55548IO
Voeding: Coolermaster real power M520
Hardeschijf Systeem: Crucial CTFDDAC064MAG-1G1
Hardeschijf Data: samsung HD204UI
natuurlijk nog een dvd spelertje processor koeler, en dit krijgt een Windows 7 ultimate 64bit OS.
Graag hoor ik van jullie wat jullie van deze opstelling vinden, als je het ergens niet mee eens bent graag onderbouwen en eventueel een andere suggestie is erg welkom.
Alvast bedankt,
:thumb: Arno