Hi!
Ik ben van plan om een nieuw systeem te kopen maar heb hulp nodig daar ik niet goed weet of het allemaal wel bij elkaar past.
Ik gebruik mijn PC 50% om te gamen (ga nu Call of Duty MV3 en Battlefield 3 kopen) en de overige om te internetten en om foto's te bewerken (Paint shop pro) en om af en toe een website te maken met Dreamweaver. Ook Office en Nero gebruik ik regelmatig.
Nu heb ik het een en ander samengesteld:
behuizing: Antec Three Hundert
Videokaart: Asus GTX 650 TI
moederbord: Asrock Extreem 4 Z77
processor: Intel I5 - 3570k
harddisk: Seagate Barracuda 1 TB
voeding: ?
koeling: ?
geheugen: ?
Ik doe altijd heel lang mijn mijn pc's dus hij moet in de toekomst kunnen upgraden naar een SLI en eventueel een I7 processor.
Wat voor een voeding, koeling en geheugen zou hier goed bij passen?
veel dank alvast!
Ik ben van plan om een nieuw systeem te kopen maar heb hulp nodig daar ik niet goed weet of het allemaal wel bij elkaar past.
Ik gebruik mijn PC 50% om te gamen (ga nu Call of Duty MV3 en Battlefield 3 kopen) en de overige om te internetten en om foto's te bewerken (Paint shop pro) en om af en toe een website te maken met Dreamweaver. Ook Office en Nero gebruik ik regelmatig.
Nu heb ik het een en ander samengesteld:
behuizing: Antec Three Hundert
Videokaart: Asus GTX 650 TI
moederbord: Asrock Extreem 4 Z77
processor: Intel I5 - 3570k
harddisk: Seagate Barracuda 1 TB
voeding: ?
koeling: ?
geheugen: ?
Ik doe altijd heel lang mijn mijn pc's dus hij moet in de toekomst kunnen upgraden naar een SLI en eventueel een I7 processor.
Wat voor een voeding, koeling en geheugen zou hier goed bij passen?
veel dank alvast!