nieuw system

Status
Niet open voor verdere reacties.

r.fransen

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Hoi computerexperts,

Ik wil graag een nieuw systeem kopen. Uiteraard moet vista Ultimate als een zonnetje lopen en heb ik een mooi linkje gevonden :

http://www.directpc.nl/

Ik zou gaan voor die van 749.

Ook ivm videobewerking lijkt me dat een goede keus.

UIteraard is zelfbouw mischien goedkoper maar ik heb het idee dat het niet zo duur is.

Graag jullie reacties,

Alvast bedankt,

René Fransen

zelf bouw is meestal toch better dan kant en klaare pc's
meestal zit er in di toestelen minder kwalitijds onderdelen.
ok kom vaak onboard of shard beeldkaarten in kanten klaare pc's.
dus het is af wegen.

best een mooie pc
alleen jammer van die 8600GT
en aan die 8GB heb je echt niks....
ik heb gehoord dat Vista 64Bits Maximaal 6GB in beslag neemt....

EDIT : ik zie dat je kan uitbreiden ik zou dan een 8800GT nemen als je die pc zo graag wil....

Laatst bewerkt:
@bluray:je haalt me de woorden uit de mond want was al aan het zoeken naar die kaartuitbreiding(170 euro)

en of de ts dan 64 bits versie heeft

Echt niks ???
Ik zou 8 GB best kunnen gebruiken hoor en zo misschien meer mensen.
En "in beslag neemt". Het systeen neemt net zoveel als je nodig hebt.

Is trouwens wel een raar verhaal, geen profi website (open hem ook eens in FireFox om van de spelfouten maar niet te spreken en "raar taalkgebruik") en 8 GB kom je niet zoveel tegen..

Laatst bewerkt:
Echt niks ???
Ik zou 8 GB best kunnen gebruiken hoor en zo misschien meer mensen.
En "in beslag neemt". Het systeen neemt net zoveel als je nodig hebt.

Is trouwens wel een raar verhaal, geen profi website (open hem ook eens in FireFox om van de spelfouten maar niet te spreken en "raar taalkgebruik") en 8 GB kom je niet zoveel tegen..

ECHT OVERKILLLLLLL

lekker grote site, psies allemaal tumbnails :p zal wel aan men opera liggen zeker?

ook op firefox heel vaag...
is die site wel te vertrouwen ???

zulke systemen voor zulke prijsen :confused:
lijkt me sterk.

ik had mijn pc daar niet gekocht... als ik dat wel gedaan had zou ik hem toch persoonlijk ophalen i.p.v vooruit betalen

niet echt professioneel typ fouten zo'n goedkope rare site:P

maarjah dat is mijn mening

En kom de shop ook niet tegen bij shop reviews van tweakers, ik zal persoonlijk hem daar niet kopen, maar je moet het allemaal zelf weten

best een mooie pc

EDIT : ik zie dat je kan uitbreiden ik zou dan een 8800GT nemen als je die pc zo graag wil....

Met 64 bits systemen is 128 Gb momenteel een praktische grens
Maar je moet wel 64 bits hebben

En de 8600GT is een prima kaart (heb hem zelf ook). Maar momenteel is er toch wel weer wat krachtigers op de markt.
En de prijs is zonder Windows, dat moet je erbij kopen en dan bieden ze ook 32 bits versies aan. Klinklare onzin met zoveel geheugen

Ron

Laatst bewerkt:
Haaron101@ weet ik , maar ik heb ergens gelezen dat windows vista 64bits maximaal 6 GB gebruikt dus als je 8 erindoet heb je niks aan die ander 2 GB :)
daarom vindt ik het overkill.
4GB is al genoeg (eigenlijk 3)

Haaron101@ weet ik , maar ik heb ergens gelezen dat windows vista 64bits maximaal 6 GB gebruikt dus als je 8 erindoet heb je niks aan die ander 2 GB :)
daarom vindt ik het overkill.
4GB is al genoeg (eigenlijk 3)

Voor wie? Voor wat? Dat vind jij misschien maar je kunt niet spreken van "is genoeg".

En als je dat gelezen hebt dan zit de auteur van dat artikel fout. Al stop ik 100 GB in mijn machine, als mijn programma's dat nodig hebben dan zal het gebruikt worden.

Voor wie? Voor wat? Dat vind jij misschien maar je kunt niet spreken van "is genoeg".

En als je dat gelezen hebt dan zit de auteur van dat artikel fout. Al stop ik 100 GB in mijn machine, als mijn programma's dat nodig hebben dan zal het gebruikt worden.

Veel boeien doet het niet, ik denk het meeste wat een mobo ondersteunt 16gig is, en om dat te gebruiken gaan we toch een linuxvariant moeten aanschaffen want een windows gebruikt geen 16gig

Veel boeien doet het niet, ik denk het meeste wat een mobo ondersteunt 16gig is, en om dat te gebruiken gaan we toch een linuxvariant moeten aanschaffen want een windows gebruikt geen 16gig

Hoezo? Windows gebruikt geen 16 GB? Ik weet niet of Vista 16 GB zou cachen op de manier zoals Linux dat wel doet. Kans dat dat op 6 GB beperkt is en dat BR dat bedoelt. Maar dan nog kan je het gebruiken wanneer je het nodig hebt. Je zou zelfs ramdisks kunnen maken als je dat wilt.

nieuw systeem

Ontzettend bedankt voor alle reacties allemaal.

Als ik hem zou kopen ga ik hem inderdaad wel ophalen en wil hem zien voordat ik hem meeneem.
De onderdelen die er inzitten zijn niet te testen omdat er geen besturingssysteem bij zit.
Misschien is dat wel het addertje onder het gras.

Maar goed nogmaals bedankt jammer dat die zaak nergens aangeschreven staat want ik ga na jullie reacties wel twijfelen.

Wat betreft de 6 of 8 gig discussie met de prijzen van tegenwoordig maakt dat niet zo veel meer uit en laten we eerlijk zijn ze zitten me niet in de weg.

Vriendelijke groet,

R.Fransen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan