• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Nieuw tabblad kunnen openen vanuit Excel-database

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
21 mei 2024
Goedemorgen,

In de bijlage een database in Excel.

Graag zouden we nu nog willen, dat je in het formulier aan de gevonden criteria nog een koppeling kunt aanhangen, waarna een nieuw tabblad geopend kan worden, met meer gedetailleerd informatie over het criteria.

Als dit mogelijk is, hoe is dit in te richten?
Afbeelding automodellen.png

Feedback of en mogelijke oplossing zou heel fijn zijn.

Groet Kaj

Bijlagen

Het ene criterium of de twee criteria.

Wij zoeken naar een de mogelijkheid om aan de criteria in het formulier een koppeling te hangen (net als in Excel), waardoor dan een nieuw tabblad geopend kan worden met meer informatie.

Dat tabblad ansicht bestaat nog niet.

welke office gebruik je?
en een nieuw tabblad openen of een bestaand blad openen?

Je maakt gebruik van een automatisch formulier, daar kun je geen eigen knoppen en code aan toevoegen. Maar wellicht zoiets:

Bijlagen

Bedankt voor je input en voorstel. Maar zover waren we al.
We zoeken een makkelijke oplossing om in onze database op informatie te kunnen zoeken.
Bv. je zoekt op artikelnummer, dan willen we hier de mogelijkheid, dat met één klik alle informatie beschikbaar komt, die aan deze artikelnummer is gelinkt. Daarom was onze hope dat dit in het formulier ook had gekund.

Waarom uitvinden wat beschikbaar is in Excel: in de dynamische tabel autofilter per kolom/eigenschap. ???
Met minder muisklikken gaat niet.

Bedankt.
Helaas kan ik het niet openen. Het uitvoeren van macro´s wordt door ons systeem blokkeert.

Welke stappen moet ik volgen? Dan probeer ik het zelf eens uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan