Nieuw venster opend steeds klein

Status
Niet open voor verdere reacties.

bootcover

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
Berichten
14
Als ik explorer open dan is er geen probleem, ik krijg dan een venster zo groot als mijn scherm.
Ik heb ook bij de IE koppeling ingsteld staan dat deze altijd gemaximaliseerd moet openen.

Als ik op een link klik was dat ook geen probleem en werd deze gewoon groot geopend.

Nu ineens opend elke link in een klein venster :(
Ik kan deze wel groter maken maar als ik weer op een nieuwe link klik,openen in nieuw venster, blijft deze telkens klein.

Ik heb lang geleden ergens gelezen dat dit ergens op te lossen zou moeten zijn (register), maar kan dit nergens meer terug vinden, en het ik knap irritant die kleine vensters.

Ik gebruik trouwens Win XP Home met servicepack 1

Weet niet door welke handeling dit probleem ineens ontstaan is....
 
Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)
 
Geplaatst door gezina
Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

Perfect !!
Deze "truc" werkt, Bedankt
En wederom een supersnel antwoord op een probleem, dit blijft een topforum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan