nieuw venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

cloggy123

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2004
Dit is vast een hele domme vraag, maar ik stel 'm toch; elke keer als ik een nieuw venster is ie heel klein en moet ik 'm maximaliseren. Hoe zorg ik dat een nieuw venster altijd gemaximaliseerd geopend wordt?

Alvast bedankt:thumb:

Gewoon door met de hoeken het venster groter te trekken en NIET te maximaliseren anders moet je dat altijd doen.

Bijv: Je zet je venster Linksboven en dan met de rechtsonderhoek het venster helemaal naar de andere rechteronderkant te trekken :D

Of de tip die Gezina altijd geeft maar nu denk ik niet in de buurt is :D

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

@Krugar, die oplossing werkt wel, maar is meestal maar heel tijdelijk:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan