nieuw wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
929
Een collega van mij heeft een adsl-time abonnement bij Planet. Hij wilde zijn wachtwoord wijzigen en heeft dat via "Mijn gegevens" op de website van Planet handmatig gedaan. Daarna kan hij niet meer inloggen. Kontakt met de helpdesk mond uit in een advies te wachten en af en toe te proberen. Er zou een storing zijn. Daarbij moet vermeld worden dat ook het telefoonnummer voor resetting van het wachtwoord niet is te gebruiken door een storing.
Echter wanneer ik bij mij thuis op mijn computer op de website van Planet zijn nieuwe gegevens (gb en ww) invul dan kom ik gewoon in zijn gegevens. Kan ik zelfs een extra e-mailbox voor hem instellen.
Nu zit ik te bedenken: kan het inloggen bij hem thuis belemmerd worden door zijn eigen configuratie. B.v. zijn cookiehuishouding? Zou het helpen zijn cookies op te ruimen?
Graag jullie reactie.

Dank sgrav000
 
Dat kan je inderdaad proberen. Doe dan ook gelijk tijdelijke internetbestanden etc. erbij. Dat kan heel goed (en snel!) met CCleaner. James 007 heeft er een handleiding over geschreven: -->KLIK<--
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan