nieuw werkgeheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yscheffer

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
57
hallo,
ik heb gister een nieuwe tweedehands pc gekocht, nu zou ik graag 2gb extra werkgeheugen willen hebben, maar ik heb geen idee welke ik moet kopen, en verder zit er een 5.1 geluidskaart in waaraan ik mijn 5.1 stereoset gedaan heb. Maar soms wil ik ook wel met koptelefoon spelen, in de voorkant zitten geen gaatjes, en bij de achterkant komt mijn snoer niet.
Ik ben even achter mijn computer gekropen, en ik heb een paar 3.5mm gaatjes geprobeerd, maar nergens kreeg ik geluid op mijn headset, wat kan ik doen om met mijn headset te werken?
en welk geheugen kan er in mijn computer, ik had gelezen dat je dan moest kijken wat er op je oude geheugenkaart staat, bij mij staat er op: MDGVD5F3H4705F 2 E02
DDR400(2.5) 512m#16
S/N: 401F3H4MR
Warranty void if removed.

ik heb geen idee wat dit allemaal betkend, weet iemand dat misschien wel? ;)
mvg,
Ynze Scheffer
 
Hoi

Het geheugen dat je nu hebt is dus ddrpc3200(400mhz)
Nu gaat het er dus om wat je pc(moederbord)aankan qua hoeveelheid.

Weet je welk moederbord erin zit?
Of indien het een zogenaamde merk pc is vermeldt dan merk en type.(bijv medion.hp etc)
Weet je dit allemaal niet dan download eens dit progje en vermeldt eens wat je ziet staan bij moederbord en summary
 
Laatst bewerkt:
hallo,
ik haalde het werkgeheugen uit de computer, om te kjiken wat erop stond, toen ik het er weer in wou doen paste het niet doordat de videokaart in de weg zat, ik heb deze er toen uit gehaald daarna het werkgeheugen er weer in gedaan en toen de videokaart weer ingedaan. Toen ik mijn computer opstarte begon het heel vreemd te stinken, ik zette het lampje aan de binnenkant van de kast aan een zeg een beetje rook, ik heb de computer meteen uitgezet. Ik weet niet wat er nu aan de hand is en ik durf hem ook niet meer zo goed aan te zetten.
als hij het weer doet zal ik dat progje eens proberen ;)
mvg,
Ynze Scheffer
 
ja!
ik heb nog even goed gekeken, en volgens mij zat er 1 van de wergeheugens (dat is geen woord??) omgekeerd in :O :S:p
ik heb nu helaas geen tijd om hem weer op te starten, morgen post ik wel weer even of hij het doet, en als hij het doet welk moederbord erin zit:)

grtz,
Ynze
 
hallo, ik heb het werkgeheugen er dus weer goed ingedaan, en toen ik de pc opstarte zij hij iets over harde schijven, ik maakte hem weer open, en zag dat het stekkertje een beetje los zat, ik deed hem er weer in. toen ik heb aanzette bleef hij een error geven, en de laatste 2 keer kreeg ik een blauw scherm. als ik hem nu aan probeer te zetten start de computer gewoon op, de lichtjes gaan branden en alles, alleen zie ik niks op mijn beeldscherm, mijn beeldscherm zegt : no signal. ik heb het geprobeert met een ander beeldscherm en die deed het ook niet.
helpmij! ;)

Ynze
 
Ik denk dat je gezien de rook etc dat je je moederbord om zeep geholpen heb...:confused:
 
Aangezien je je videokaart eruit hebt gehaald, druk die eens steviger aan. Mocht dat niet baten, probeer dan de on-board VGA aansluiting.
 
De blauwe aansluiting op het moederbord, en niet op de videokaart:
XG5_GP-6.jpg
 
hallo,
die zit volgens mij niet op mijn moederbord, als ik op de achterkant van mijn computer kijk zie ik alleen zo'n blauwe op de achterkant van mijn videokaart.
er zit er wel 1 op mijn moederbord maar dat is een DSUB-9 male.
die op mijn videokaar is geloof ik een DSUB-9 female.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan