Nieuw2

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart111

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2006
hallo,

ik ging net op internet explorer en toen werd er een map geopent als startpagina (waar seks inzit, reclame e.d). die map heet 'nieuw2'. die map nieuw2 heb ik verwijderd en toen was ik van het probleem af. maar toen startte ik de computer opnieuw op, en toen was die map weer terug in mijn program files... dus startte mijn internet ook weer op met seks.

als ik firefox open, start die niet met de map nieuw2, maar met andere seks sites...

mijn pc heeft geen firewall maar die zit in de router. ik had eerst wel altijd norman op mn 98 pc, maar ik kon me toen niet meer aanmelden met msn, dus heb ik norman erafgehaald en toen kon het weer wel...

ik heb ook al ad-aware SE personal gedraaid. die heeft nieuw2 ook verwijderd maar die komt helaas dus weer terug als de computer opnieuw opstart.

ik hoop dat jullie weten wat ik moet doen!

alvast bedankt, Bart

ik ben naar die site gegaan, en heb voordat ik een topic ging aanmaken, even het programma van die site gedraaid en ja hoor. de map staat nog wel in mn program files, maar mijn internet start niet meer op met seks e.d.

heel erg bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan