Nieuwe 2.1 PC speakers

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cray
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cray

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Hey Allemaal,

Ik wil graag nieuwe PC speakers, want die ik momenteel in mijn bezit zijn, hebben hun beste tijd gehad!:d
Wat ik me afvroeg of iemand een goede 2.1 speaker set weet, voor een normaal bedrag.
Die ik nu momenteel heb zijn toch qua geluid niet super, en als je ze een beetje hard zet klinkt het geluid slecht.

Dus heeft iemand een 2.1 speaker set die ze me aanraden, hoor ik het graag

MVG,
Cray:thumb:

Wat noem jij: een normaal bedrag?

15 euro??? 250 euro???

Ik heb thuis de volgende set: Phillips SPA2360
Gehaald bij Mediamarkt voor €33,-
Hoge geluidskwaliteit en een harde bass (verstelbaar)

Zelf ben ik er zeer tevreden mee!

Edit: Ze gaan harder dan je denkt.......

Laatst bewerkt:
En ik heb de Harman Kardon Soundstick:

Harman%20Kardon%20SoundSticks%20II.jpg

Ca. 175,- euro en bevallen uitstekend!

logitech_x230_1.jpg

Heb ik, niet meer te koop helaas, hele goede dingen. Mijn vriend heeft deze, ook zeer goed:

G.jpg

Qua bedrag bedoelde ik rond de 30-40 euro, ligt er een beetje aan. Hoe de kwaliteit/prijs verhouding is!

Dan is het 2e setje (De Logitech Z323) een goede keuze. Prima geluid voor een leuk prijsje (41 euro bij Azerty), verstelbare bass en achter op de box ook geluid voor surround.

Dan is het 2e setje (De Logitech Z323) een goede keuze. Prima geluid voor een leuk prijsje (41 euro bij Azerty), verstelbare bass en achter op de box ook geluid voor surround.

Idd, goede keuze, hebben wij ook, zeer tevreden over :)

Bedankt voor alle adviezen,
Gisteravond de Logitech Z323 besteld, krijg hem vandaag binnen als het goed is.

* Slotje *

Mooi, ik was al bang dat je de X-210 had gekocht. Die zijn toch wel een stuk minder.

Ik heb gisteren de Logitech Z-2300 gekregen.
Ik kan je zeggen dat de geluidskwaliteit (vooral bij de bass) erg goed en vol klinkt.
Ik zag de Z-323 ook bij MediaMarkt staan maar was niet overtuigd van het geluid.
Bovendien wilde ik van mijn pc een goede audio-installatie maken zodat ik niet een nieuw cd-dek hoefde te kopen.

Met de Z-2300 praat je ook wel over een andere prijsklasse he.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan