Nieuwe aanschaf desktop vidoebewerking

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi,

de vorige was 50€ euro duurder en je zit nu binnen je budget;) ik zou even wachten met ssd kan later altijd nog ik zou nu niet op de hardware bezuinigen gezien wat je met de pc wilt gaan doen.

Ik kan het niet terug vinden. Is het mogelijke om aan de grafische kaart twee monitoren aan te koppelen? Ik zie wel verschillende aansluitingen ervoor..

Is het mogelijk om deze behuizing te nemen?
Bitfenix Neos Midtowerm

Laatst bewerkt:
En is het mogelijk om die behuizing te gebruiken?

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan ik steun krijgen bij een samenstelling die ik gemaakt heb?

Zou graag willen weten wat er niet goed/wel goed aan is.
Azerty samenstelling hier te zien.

(Ik heb alleen naar de prijs gekeken, soms naar het verschil qua specs, maar daar kwam ik niet echt verder mee.)

Laatst bewerkt:
De eerder gelinkte Asus GTX750Ti past probleemloos in de BitFenix-kast, dat geldt ook voor de Gainward die jij gekozen hebt hoewel die 3,5 cm langer is dan de Asus.
Zou zelf als voeding een andere, zwaardere uitvoering kiezen.
360 Watt is wel erg krap voor deze setup en een Gold-certificaat is onzin, Bronze is ook prima. Ik zou voor minimaal 420 Watt gaan, iets uit dit overzicht..
Verder ziet het er goed uit hoewel ik een fatsoenlijke processorkoeler mis in het overzicht...vooral met video renderen en een core-belasting die langere tijd boven de 70 - 80% ligt zou ik er een aftermarket koeler op zetten i.p.v. die stofzuiger die Intel meelevert...:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Dankje, ik heb dus de vorige voeding terug gedaan in het winkelmandje. Ik zit nu op het bedrag van 823,20 euro, kan ik nog iets verbeteren?

Ik hoor het graag!

Boi,

Misschien zoals gemeld een losse processorkoeler maar kan later eventueel ook nog maar is tijdens het bouwen even makkelijker;)

Wat voor processorkoeler zou jij mij aanbevelen?

Hoi,

Deze zou een optie kunnen zijn even afhankelijk of hij jou gekozen kast past. Anders deze die moet zeker passen.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Voor jou doeleind is het een prima samenstelling niks mis mee.

Sluit mij daarbij aan, goede setup voor het gebruiksdoel dus veel plezier ermee :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan