Nieuwe Aldi Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

K@RTJE

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Omdat ik vanwege mijn ziekte veel op bed lig ben ik al tijden van plan om een laptop te kopen. Aldi krijgt morgen deze laptop : http://www.medion.de/md98100/nl/flash.html en dat lijkt mij een goede laptop. ........................... of niet.

Maar nu is mijn vraag hoe ik het simpele manier een netwerk / internetverbinding kan opzetten ?
Ik heb in de huiskamer een Speedtouch 546 Multi PC modem met 4 poorten waarvan 2 in gebruik zijn.

Ik wil de laptop in mijn slaapkamer gebruiken.

Kijk eens hier dan zie je dat er ook andere merken voor hetzelfde geld te koop zijn.

Wat betreft het netwerk, het goedkoopste voor jou is een kabeltje trekken naar de slaapkamer, het meest flexibele is draadloos te gaan werken, alleen aangezien jouw modem/router niet draadloos is brengt dit meer kosten met zich mee.

Reactie

Maestro

Tja ik heb zelf ook al ff gekeken maar het gaat mij om het grote scherm ( 17 inch ) en graag een CoreDuo processor en dan kom je vaak in de prijsklasse boven de 1000 euro.

Een draadloze internetverbinding / netwerk heeft wel mijn voorkeur , wat heb ik daar zoal voor nodig ? En kan ik via mijn Speedtouch 546 op één of andere manier dit voor elkaar krijgen ?

Een draadloze internetverbinding / netwerk heeft wel mijn voorkeur , wat heb ik daar zoal voor nodig ? En kan ik via mijn Speedtouch 546 op één of andere manier dit voor elkaar krijgen ?
Ja hoor, lees dit maar eens door voor, dan wordt alles vast wel iets duidelijker voor je.
Indien je Speedtouch niet over een draadloze zender beschikt (kijk daarvoor even in de handleiding) kun je een een accespoint op de Speedtouch aansluiten die dat voor je regelt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan