nieuwe aldi pc doen of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er bestaat geen CPU die op 2.6 GHz loopt en een 533 FSB heeft.. Raadseltje?

Samenstellen kan trouwens voor weinig geld bij Yorcom.

P.s ik las vandaag in het rd dat de aldi pc's in notime uit waren verkocht :eek:

Run op goedkope computers Aldi

BEST - In de supermarkten van Aldi is vanmorgen een run ontstaan op een stuntaanbieding van het concern met een personal computer. Een woordvoerder van Aldi Holding Nederland bevestigt dat zich soms chaotische taferelen voor doen onder de klanten om in het bezit te komen van de Medio Titanium MD 8008 die voor €1229 te koop is. De pc is vooral gewild dankzij de hoge specificaties, waaronder een dvd- writer. Vergelijkbare pc’s zijn al gauw €200
duurder. Ook in de Friese filialen heerste vanochtend topdrukte. In Joure stonden om acht uur al kopers voor de deur. In een half uur tijd laadden ze veertig computers en beeldschermen in hun karretjes. De Aldi op de Dracht in Heerenveen was om elf uur door de voorraad heen. Ook hier formeerden zich om half negen al drommen kooplustigen. Op de Schrans in Leeuwarden werden de pallets met elektronica achter in de zaak straal genegeerd. Om elf uur stonden nog twee pallets hoog opgetast met Medio- computers die elders zo’n stormloop veroorzaakten. Van de dertig stuks grote voorraad waren op dat moment nog twintig te koop. Op waren wel de platte TFT 17- inch- beeldschermen á €389.

,, In twintig minuten waren ze weg’’, aldus een verkoper.

Een caissière: ,, Ze zijn vooral door veertigers gekocht, meest mannen.’’ Naar de 15- inch- schermen á €269 taalde nauwelijks iemand. Aan het Moleneind- zuidzijde in Drachten zijn de goedkopere apparaten roversgoed. Twee weken geleden werd er nog een printer gestolen, vertelt verkoopmedewerker Mike Zwart. ,, Ze liepen er gewoon uit en zeiden dat het apparaat geruild was.’’ Daarom hielden de bedrijfsleider en een medewerker vanmorgen scherp in de gaten of er geen klanten zonder te betalen met de grote doos onder de arm vertrokken. Vanmorgen om half twaalf leek het even rustig, maar toch waren er er al zo’n twintig computers verkocht. In totaal heeft deze vestiging voor vandaag een kleine zeventig apparaten beschikbaar. Een file voor de kassa ontstond toen een klant bij de kassa naar details informeerde. ,, Zit er wel een optische muis met scroll bij?’’, wilde hij weten. ,, Vrienden van me zeiden dat dat belangrijk was, de ouderwetse muizen raken snel verstopt door stof. Ik ben niet zo’n computerman.’’ De man van middelbare leeftijd trok de doos open.

Andere klanten verhuisden naar de twee andere kassa’s. De speciale muis bleek niet in de doos te zitten. Uiteindelijk verliet de klant toch opgetogen de winkel. Met optische muis.

bron www.leeuwardercourant.nl

zie PB, we mogen niet naar buiten treden MBT de verkoopgegevens etc, PERSEMBARGO( maar het stukje in de LC, ja ik denk dat enkele collega's een flinke douw(zelfs met naam in de krant) krijgen vooral diegene die ff vertelt hoe je een printer meeneemt .;)

Dat was subliem.

Morgen even proberen met zo'n PCtje :P

@ p@sbeer, zijn er nog in voorraad, bij ons in hoogland waren ze al op :evil:

groeten Oossie

Geplaatst door oossie
@ p@sbeer, zijn er nog in voorraad, bij ons in hoogland waren ze al op :evil:

groeten Oossie

ja hoor, er zijn er nog genoeg, ik heb ze ook nog Friesland.

Vraag anders ff de filiaalleider waar er nog meer zijn, en je kan je ook in laten schrijven voor een nalevering bij de filiaalleider, deze lijst moet voor 4-4-03 worden ingeleverd en daarna worden de computers alnog op naam uitgeleverd

Dus voor een huis tuin en keuken pc zit je daar dus best wel goed!!!!!! maar wat bereft die DVD brander zal ik het dus niet doen want dat zit nu nog eigenlijk een beetje in de beginfase, ze worden straks weer goedkoper en dan heb je voor minder geld wel een snellere, maar dat is bij alle hardware zo..
Fred...........

Maar dat is met alles zo, vandaag gekocht, morgen is er weer wat beters

ik ben er voor gegaan , en zit nog in de droom fase wat betreft de snelheid, valt niet mee als je van p2 350 Mhz overstapt. voor dit geld kun je geen bult vallen.
al ziet de kast e.d er wat plastiekerig uit, superstil is hij zeker.

Ik vraag me toch af hoelang je dan weer vooruit kan met deze pc. Kan je hier qua games e.d 3 jaar mee voort, of is ie dan alweer erg achterhaald?

Ik heb vanmorgen de Aldi-pc besteld, de nabestelling wordt volgens de verkoopster binnen 6 weken uitgeleverd.

Ik heb mijn huidige pc ook gebouwd, werkt ook prima. Maar voor deze prijs haal je gewoon een goed en goedkoop systeem in huis.

Er valt voor minder geld niets vergelijkbaars in elkaar te knutselen, waar je de onderdelen ook besteld.

Geplaatst door GANÐJE
Ik heb vanmorgen de Aldi-pc besteld, de nabestelling wordt volgens de verkoopster binnen 6 weken uitgeleverd.

Waar woon je??? (provincie mag ook) want ik heb ze nog staan

Me oom heeft gister ook die ALDI-pc gehaald. Hij stond 9 uur ochtends al voor de ALDI. Achter hem stond een rij van 30 personen.....:)

Geplaatst door Muurhond
Me oom heeft gister ook die ALDI-pc gehaald. Hij stond 9 uur ochtends al voor de ALDI. Achter hem stond een rij van 30 personen.....:)

vreeem, deden de deuren het niet want iedere Aldi gaat om 8.30 open;)

Geen idee, dat is ook maar wat ik heb gehoord. Hij heeft er iig één. Moet er zaterdag heen om zijn pc optimaal in te stellen.

wordt niet jaloers, het is een mooi ding:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan