Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door jack43
Heeft nog niemand gebruikerservaringen. Wil hem ook gaan bestellen morgen, maar als er tegenvallers zijn wil ik het graag weten. Hoop ook dat het geluid van de pc echt laag is want met deze mogenlijkheden blijft ie dag en nacht aan staan!
DVD-R(W) en DVD+R(W) zijn twee verschillende standaarden voor DVD's, er is nog wat discussie in de industrie over de uiteindelijke standaard. Maar Microsoft gaat DVD+R ondersteunen, goede kans dat het dat wordt dus.
Er zijn wel wat verwarringen over de grafische chip: Titel: Aldi-PC: Radeon 9600 oder Radeon 9500 Pro - Verwirrung um Grafikchip (in het Duits) Link: http://www.pcwelt.de/news/hardware/30069/ Het zou niet om de Radeon 9600 maar de Radeon 9500 Pro grafische chip zijn. Ik weet er niet genoeg van maar de schrijver van het artikel is er best wel boos over. Of het hier ook om de PC gaat in de Nederlandse Aldi weet ik niet (als er uberhaubt verschil is). Groeten Jaap (Delft) 28 maart 2003
Aldi kondigde fier aan dat het een 'echte' 2,6 GHz Pentium 4 processor gebruikte, maar liet daarmee velen twijfelen of deze werkte met een 533 MHz front side bus - en dan zou het om helemaal precies te zijn een 2,66 GHz processor moeten zijn - of met een 400 MHz front side bus. Een snelle controle wijst uit dat het wel degelijk gaat om een 2,6 GHz Pentium 4 met een front side bus van 400 MHz. En dat is een tegenvaller want de vorige Aldi-pc kon nog prat gaan op een 533 MHz fsb. Aldi doet dus schijnbaar een stap terug. Zoals uit onze benchmarks echter nog zal blijken, hoeft dit geen al te groot nadeel te zijn.
Geplaatst door Steve
P IV 2.66 GHz 533 FSB (ipv 2.6 400 FSB)
Geplaatst door maestro12
Aldi pc heeft
-een FSB van 533 mhz
Geplaatst door Steve
Nou, wie had er gelijk
Vind 't zelf ook een tegenvaller. De vorige CPU was een P IV 2.66 GHz, nu is het een 2.6 GHz met 100 (400) ipv 133 (533) FSB. Contrarevolutie heet zoiets.
Geplaatst door Steve
Nou, wie had er gelijk
Vind 't zelf ook een tegenvaller. De vorige CPU was een P IV 2.66 GHz, nu is het een 2.6 GHz met 100 (400) ipv 133 (533) FSB. Contrarevolutie heet zoiets.
Ga naar de ALDI bij jou in de buurt, laat je naam en adres noteren en dan stuurt het filiaal voor 4-4-03 het formulier op naar inkoop (van ALDI) en worden de comp zsm uitgeleverd. Hoe men aan de 4 tot 6 weken levertijd komt snap ik want die info hebben wij niet gekregenGeplaatst door robert N
Nabestellen hoe werkt dat? Wanneer wordt die dan geleverd?
Dit stond bij ons in de krant.Geplaatst door P@sbeer
Hoe men aan de 4 tot 6 weken levertijd komt snap ik want die info hebben wij niet gekregen
Geplaatst door Tanja1968
De AH heeft nu ook een aanbieding voor een pc en tft scherm. De pc is bijna dezelfde als van de aldi. 1099 euro. Ik heb de specificatie op een folder, maar op internet zie ik hem zo gauw niet. Ook een leuke actie vind ik.![]()
Geplaatst door Muurhond
Hij staat er wel:
http://www.ah.nl/nieuws.jsp?id=178000&trg=nieuws.multimedia_actie_week13_2003
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.