nieuwe aldi pc doen of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thowra,

De pc waar we het hier over hebben is volgens mij nog tot (tot en met?) 4 april te bestellen bij de Aldi.

Ik zag vanmorgen wel een vergelijkbare pc in de krant (was volgens mij met AMD 2600+ processor maar met 256 MB geheugen en een Ati Radion 9500 kaart). Een aanbieding van Lidl.

Ik heb gezocht maar alleen de duitstalige site van Lidl kunnen vinden.

Prijs was hetzelfde als van de Aldi-pc, maar dus met mindere configuratie.

Het gaat tegen elkaar op, nou hebben ze bij de LIDL een pc aanbieding voor € 1229,-
Hier staat meer info over de TARGA 2700+

Okay bedankt voor de info!
256mb vind ik toch wel wat weinig.
512 rulez! Deze kan je uitbreiden tot 2gb had ik begrepen. Ik probeer nog te bestellen.
Nogmaals bedankt.

helaas mijne is al dood

Zag er goed uit die pc, en werkte supersnel ongeveer 24 uur maar na een nachtje intensief generals spelen was het afgelopen.

pc was echt heet de verwarming stond uit en het was toch meer dan 30 graden in huis..........

hij werkt nu nog een beetje maar loopt steeds vast.

nog 10 dagen op een monteur wachten was de enige optie.

ik hoop dat ik gewoon een slechte had en een nieuwe krijg maar ja......nu weer ff met m'n oude comm

Nog even een stukje uit de advertentie, hier zitten betere onderdelen in als het aldi exemplaar.

attachment.php

Laatst bewerkt:
beter?

moederbord is een wereldbord maar kleuren en ram zijn minder verder is het ongeveer hetzelfde.

Brand jij zoveel DVD's dat je tijd tekort komt dan? :cool:

Re: helaas mijne is al dood

Geplaatst door blast
Zag er goed uit die pc, en werkte supersnel ongeveer 24 uur maar na een nachtje intensief generals spelen was het afgelopen.

pc was echt heet de verwarming stond uit en het was toch meer dan 30 graden in huis..........

hij werkt nu nog een beetje maar loopt steeds vast.

nog 10 dagen op een monteur wachten was de enige optie.

ik hoop dat ik gewoon een slechte had en een nieuwe krijg maar ja......nu weer ff met m'n oude comm

Hebben we et hier over die LIDL-pc? Zo ja, dan zit er een brakke koeler in dus...Hij mag wel stil zijn, maar goed koelen doet ie zo te zien niet.

Mijn volgende pc wordt niet weer een AMD. Ik neem dan een P4/5, puur omdat die stiller zijn en niet veel meer duurder zijn dan een AMD. Dik een jaar terug was dat wel anders.

Ehh, een CPU maakt geen geluid hoor Muurhond :p

Op dit moment zijn beide CPU's een goede keuze. Van Intel bijna de hele productlijn, bij AMD koop je een erg goedkoop 1700+ of 2100+ Thoroughbred'je, en die kan je makkelijk overklokken tot meer dan 3000+.

Erg benieuwd wat het wordt als de Athlon 64 er is.

Geplaatst door Steve
Ehh, een CPU maakt geen geluid hoor Muurhond :p

Op dit moment zijn beide CPU's een goede keuze. Van Intel bijna de hele productlijn, bij AMD koop je een erg goedkoop 1700+ of 2100+ Thoroughbred'je, en die kan je makkelijk overklokken tot meer dan 3000+.

Erg benieuwd wat het wordt als de Athlon 64 er is.

Dan bedoel ik natuurlijk die coolers he. Dat krijg je ervan als je 5 dingen tegelijk doet...:)

Zijn er mensen die hun positieve/negatieve ervaringen met deze pc kunnen vertellen?
Heb hem n.l. in bestelling (6-8 weken wachten) en ben reuze nieuwsgierig hoe hij bevalt!

Geplaatst door Muurhond

Dan bedoel ik natuurlijk die coolers he. Dat krijg je ervan als je 5 dingen tegelijk doet...:)

Nou, dan druk je er toch gewoon een stillere koeler op?

Een vriendin van me heeft er ook een aangeschaft, en het enigste wat ze ermee doet is mij jaloers maken :p
Met andere woorden hij bevalt haar zeer goed, en is ook zeer snel :D

Groeten Oossie

Ach ja, ik heb me huidige pc sinds de zomer van 2002 en ben er nog tevreden mee. Ik kan alles nog perfect draaien gelukkig.

Maar ik denk toch dat ik volgend jaar weer toe ben aan een nieuwe en snellere pc.

Dit jaar wordt niks, aangezien ik in de zomer me rijbewijs voor de auto wil gaan halen. Dit keer dus daar maar geld aan besteden. Vorig jaar had ik dringend een nieuwe pc nodig, dus heb ik dáár geld aanbesteed. Dit jaar dus niet.

Ik ben ook tevreden.. Dat Aldi-ding kan lang niet op tegen de mijne :p

Geplaatst door Steve
Ik ben ook tevreden.. Dat Aldi-ding kan lang niet op tegen de mijne :p

Duh, als je zo gaat denken...Mensen die volgend jaar een pc bij de Aldi of ergens anders kopen, die hebben waarschijnlijk weer iets beters in huis dan jij nu hebt. Vooral de tweakers onder ons.

Denk dat het ook binnen een jaar nog niet sneller zal zijn :p

CPU loopt nu op 3.415 GHz. Daarbij moet je PC4200 RDRAM, RAID en nog wat andere zooi denken :)

De ontwikkelingen gaan hard Steve, dus wie weet hoe het over één jaar is. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan