- Design is netjes.
- Het scrolldown menu region-menu-bar scrolt netjes naar beneden op het moment dat ik een mouseover doe in de menubar bij diensten.
De mouse-exit event zit naar mijn mening niet helemaal lekker. Ik moet eerst helemaal naar onder met mijn muiscursor onder het nieuw geopende menublok voordat het verdwijnt.
- Koeienletters het hoeft allemaal niet zo groot behalve als jouw doelgroep ouderen en/of slechtzienden is.
- Het links en rechts inschuiven van de iphones en de tekst op de homepagina geeft mij een beetje een powerpoint gevoel
- Ik begrijp dat jullie portfolio belangrijk is, maar zo recht in mijn gezicht hoef ik die link nou ook niet overal

- Dienstenpagina.
Hier heb je eerst een nette opsomming van je diensten. 2 rijen met elk 4 blokken zorgt ervoor dat het niet te klein maar ook niet te groot wordt. past netjes in een scherm.
Waarom staat hetzelfde nog een keer als je maar een klein stukje naar beneden scrolt? "Bekijk ook onze diensten".. Maar die heb ik net bekeken.
- Portfolio:
Bij een mouseover wordt netjes aangegeven dat je kan klikken om meer informatie te krijgen. Waarom kan ik hier niet meteen op de website link klikken? Nu moet ik eerst ergens onderin een minilink (als we het vergelijken met de andere tekst op de pagina) zoeken om daar op te kunnen klikken.
Mogelijk wil je zodra je meer items hebt het opdelen of specificeren wat je waarvoor hebt gedaan. Heb je een website gemaakt, alleen het logo, de gehele huisstijl + website, etc.
Op het moment dat ik alleen een foto krijg te zien van een vrouw die naar beneden kijkt heb ik niet meteen zo van.. JA!! ik weet welke website het is die je hebt gemaakt.
Als je de pagina voor het eerst bekijkt en je hebt geen andere informatie gekregen, lijkt het eigenlijk meer op de portfolio van een fotograaf.
- Nieuws:
Weer die mega portfolio. Daar heb ik nu al een keer op geklikt.
Diensten had ik ook al een keer bekeken.
Waarom een contactonderdeel? die zit toch op de contactpagina?
Je zou hier het stuk wat je te zien krijgt op bijvoorbeeld:
http://www.ephex.nl/nieuws/nieuwe-vakkrant-schrootkrant onder de slidebar met nieuwsitems kunnen zetten. Zet je de prominente items in de slidebar en de rest kan je er onder bekijken.
Ik wil jullie al gaan contacteren maar wacht!! toch eerst nog even de portfolio en het dienstenoverzicht bekijken want ik ben er toch nog niet zo zeker van.
Alsof je een prospect probeert af te leiden zodat ze er lang over gaan doen om contact op te nemen. "Weet u zeker of u wel contact op wel nemen? Nee? Wij eigenlijk ook niet"
[edit] ik was nog aan het typen toen je reageerde

[/edit]