Nieuwe behuizing: cable manegement, zwart van binnen, window

Status
Niet open voor verdere reacties.

Generation Kill

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Berichten
337
Hey,
Ik zoek een nieuwe case mijn eisen zijn
Cable management
Zwart van binnen
Window
Redelijke airflow.
Full tower
en een zekere eis, moet er goed uit zien.

Moet ook een beetje groot zijn, mijn kaartje(HD4890) en de HD5870 moeten er ook in kunnen.
Plek van de voeding maakt niet uit.
Liefst de HDD cage haaks in de kast.


Welke kast hebben jullie gevonden.
de enige die ik kon vinden was de Corsair Obsidian 800D en die kost weer 220 euro.

Ik wil maximaal 150 uitgeven, kan wel iets meer maar dan moet het ook bijna het zelfde bieden


Edit²: misschien moet ie bij aankoop nieuw systeem/upgrade ?
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik heb zelf de Cooler Master II Advanced. Deze heeft geen window maar deze zijn/komen wel los te koop. Er kunnen de langste videokaarten in, zwart aan de achter- en binnenkant, er zit een echt fantastische coating op, voeding aan de onderkant en standaard 3 fans waarvan de fan aan de voorkant een (uitschakelbare) blauwe led heeft. Echt een superkast!!
 
@mukkel, vind hem niet echt mooi en het grootste nadeel is de positie van de onderdelen, nogal raar vind ik.

@ jacksparrow1971 idd erg mooie kast, graag een fulltower maar deze maakt zeker kans, heb hem genoteerd. Weet je misschien waar je zo'n sidepanel met window kan kopen? ps deze video deed et em ^^
 
Laatst bewerkt:
Oh ja, dat je graag een Bigtower wil daar heb ik overheen gelezen :eek: Waar je een windowed zijpaneel kunt kopen weet ik niet omdat ik me daar niet echt in heb verdiept, ik heb wel eens op internet gelezen dat ze er komen. Ik heb zelf het standaard zijpaneel en heb een Cooler Master Hyper 212 Plus processorkoeler die mooi door het bovenste ventilatierooster in het paneel zichtbaar is. Nou is zo'n paneel met wat geknutsel en een stukje plexiglas ook wel te ''verbouwen''. Dat filmpje is wel leuk, ook leuk dat ze een mooi vrouwke gezocht hebben om het verhaaltje te vertellen :D Wat ook een goede case is: CM Storm Sniper Black Edition, daar heb ik toen zelf ook aan gedacht.

Grtz. Marcel
 
die fulltower had ik pas later er bij gezet, was vergeten :p

wat de storm betreft vind die ongelofelijk log en lomp, imho lelijk.
 
die fulltower had ik pas later er bij gezet, was vergeten :p

wat de storm betreft vind die ongelofelijk log en lomp, imho lelijk.

Een maat van mij heeft 'm en ik moet zeggen dat ie er in het echt STUKKEN beter uitziet als op de foto, maar toen ik 'n nieuwe pc wou kopen kwam net de CM 690 II Advanced uit en toen was ik meteen verkocht, die is echt veel mooier, betaalbaar en ook groot voor een midtower!
 
0-152977-COOLERMASTER-SIDEPANEL-FOR-CM-690-II-ADVANCED_2.JPG



Sidepannel window is helaas niet zo mooi als ik dacht, maar die case heeft wel bijna alle features op 2 dingen na, het sidepanel en fulltower, de fulltower wil ik nog wel overheen kijken maar een sidepanel met window is echt een eis. Helaas ziet die sidepanel windows er niet echt mooi uit, nu maar hopen dat er iets op MP staat.
 
Ik heb besloten, het word de Cooler master HAF X, zee van ruimte, cable mangement, zwart, fulltower, mooi design en bovendien geen 220 euro (atm is hij 160)

Hij is echter nog niet online verkrijgbaar in NL als ik via tweakers kijk, maakt niks uit want ik moet nog even sparen ^^.

Hopelijk daalt hij in die tijd ook iets in prijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan