Beste leden,
Na een tijdje afwezig toch weer moeten terugkeren voor een probleem:
Heb gisteren nieuwe behuizing binnengekregen-->Coolermaster 430 Elite (Window)
Die dag alles overgezet en vanochtend nog even kabelmanagent gedaan.
Kabels eenmaal aangesloten op me beeld, gebeurt er niks.
Haal ik de kabel eruit dan geeft hij ''geen signaal'' aan. Zit ie erin gaat hij gewoon op een 'stand-by' stand en krijg ik zwart beeld. Ik heb al een andere videokaart geprobeerd( Asus 9600 GT) maar daar heb ik ook hetzelfde probleem. Heb hem ook via de dvi van me moederbord geprobeerd maar werkt ook niet.
Videokaart:XFX 4870 512 mb (2x dvi)
Scherm:LG Flatron W27 (HDMI)
Gebruik een dvi naar hdmi.
Eerst deed hij dus gewoon prima inzelfde opstelling, maar na me behuizing te vervangen hebben niet meer.
Heb het nu ook op een andere pc geprobeerd maar daar krijg ik hetzelfde ook nog met een andere monitor geprobeerd.
Na een tijdje afwezig toch weer moeten terugkeren voor een probleem:
Heb gisteren nieuwe behuizing binnengekregen-->Coolermaster 430 Elite (Window)
Die dag alles overgezet en vanochtend nog even kabelmanagent gedaan.
Kabels eenmaal aangesloten op me beeld, gebeurt er niks.
Haal ik de kabel eruit dan geeft hij ''geen signaal'' aan. Zit ie erin gaat hij gewoon op een 'stand-by' stand en krijg ik zwart beeld. Ik heb al een andere videokaart geprobeerd( Asus 9600 GT) maar daar heb ik ook hetzelfde probleem. Heb hem ook via de dvi van me moederbord geprobeerd maar werkt ook niet.
Videokaart:XFX 4870 512 mb (2x dvi)
Scherm:LG Flatron W27 (HDMI)
Gebruik een dvi naar hdmi.
Eerst deed hij dus gewoon prima inzelfde opstelling, maar na me behuizing te vervangen hebben niet meer.
Heb het nu ook op een andere pc geprobeerd maar daar krijg ik hetzelfde ook nog met een andere monitor geprobeerd.