Nieuwe behuizing

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0169

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2008
Hallo Helpmij-ers,

Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe behuizing aan te schaffen, omdat ik helemaal uitgekeken ben op mijn huidige behuizing. Het betreft een Sharkoon Rebel9 (value), ben er niet zo happy mee..

Nu is mijn oog gevallen op twee modellen:

Coolermaster CM 690 II Advanced (+/- 90 euro)

Nexus Prominent 5 (+/- 70 euro)

Nu zijn er over de Coolermaster heel veel lovende reviews geschreven, dus dat het een goede kast is, is mij nu duidelijk. Over de Nexus kan ik vrij weinig vinden en ik vind ze behoorlijk op elkaar lijken. Ook de prijs is lager, dus mijn voorkeur gaat eigenlijk een beetje uit naar de Nexus... Heeft iemand ervaring met één van deze twee kasten? Kan iemand mij evt. een behuizing aanraden?? Wat ik heel belangrijk vind, is dat hij voor meer stilte moet zorgen en er genoeg ruimte is. Ook kabelmanagment moet aanwezig zijn. Nou heb ik uit verschillende reviews begrepen dat de CM niet altijd even stil is (hij zal vast al stiller zijn dan mijn huidige behuizing). Zelf heb ik Nexus fans en die zijn best wel stil! Dus ik hoop eigenlijk dat die behuizing dan ook zo stil is.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen :)

Hoezo reviews voor een kast? Je vindt hem mooi of niet. Maar als je bedoelt voor de fans: zou ik gewoon voor die nexus gaan. Nexus heeft over het algemeen stille fans. Cable managment moet je natuurlijk zelf regelen: die kabels zal je zelf allemaal moeten sleeven, behalve de standaard aansluitingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan