nieuwe bestanden worden door windows "verruild" door oudere bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

eisvogel65

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 apr 2003
Halloooo mensen,
ik heb het volgende vervelende probleem:
Iedere keer als ik software installeer (voor hardware of gewoon spelletjes) krijg ik na het opnieuw opstarten van de pc de volgende melding: Windows (98) heeft de volgende bestanden ...door andere oudere bestanden vervangen. Sluit alle lopende programma´s af en start opnieuw op om dit probleem te verhelpen.
Dat doe ik dan ook, maar het probleem blijft zich keer op keer voordoen. Hoe kan ik dit verhelpen?
Alvast bedankt voor jullie help!!!!!!!
Groet, Eisvogel65

Misschien dat je oudere versies eerst goed moet verwijderen? Of komt het ook voor bij totaal nieuwe proggies?

Het heeft met bestanden te maken in Windows/systeem. Ook als ik programma´s verwijderd heb en ze dan er weer wil opzetten, krijg ik weer hetzelfde probleem. Dat geldt ook voor eventuele upgrades van programma´s.

Eisvogel, om het over zichtelijk te houden met name voor mede helpmij-ers. Is het wenselijk dat je hier reageerd.

Ik kan je op dit moment helaas niet verder helpen.

Succes

Geplaatst door harmen__666

Eisvogel, om het over zichtelijk te houden met name voor mede helpmij-ers. Is het wenselijk dat je hier reageerd.

Ik kan je op dit moment helaas niet verder helpen.

Succes

Ik weet niet of ik het goed doe, ik bedoel het reageren op berichten of suggesties, maar het probleem is nog niet opgelost, ook hier op het helpmij-forum moet ik nog mijn weg zien te vinden...

Ik neem je ook niets kwalijk hoor :)

Alle begin is moeilijk ;)

Hoop dat iemand anders je nog verder kan helpen.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan