Nieuwe BTW 21% invoeren in Access

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danielle1972

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 sep 2012
Wij factureren en maken onze orders in Access, maar nu moeten wij de nieuwe BTW gaan invoeren of aanpassen. Wie kan ons helpen of vertellen hoe wij dit moeten doen, want wij komen er zelf niet uit.

Je geeft dermate weinig informatie dat hulp op deze manier niet te geven is. Wat we minstens moeten weten: hoe bereken je nu de BTW?

OctaFish, onze Excuses voor de weinige info. Ons Access programma is door iemand anders gebouwd en wij weten dus niet precies hoe het allemaal in elkaar steekt. De persoon die het gemaakt heeft en voorheen dit soort dingen voor ons deed kon ook inloggen op ons systeem. Alle info zit onder tabellen en formulieren, maar wij weten niet waar we naartoe moeten in het systeem of op computer waar we ons BTW percentage aan kunnen passen.

Hoop dat dit iets duidelijker is

Erg vervelend maar het beste is dan om even te zoeken naar iemand die dit tegen betaling aan kan passen.
Zeker omdat je zelf geen Access kennis lijkt te hebben.

Tardis

Tardis,

Weet je misschien iets of iemand in de buurt van Gouda die ons op die manier zou kunnen helpen
of telefonisch op afstand?

Ik woon zelf in Rotterdam, dus afstand is geen probleem. Op zich is HelpMij een forum waar we niet betalen voor de hulp, en proberen we vraagstellers zoveel mogelijk problemen zelf te laten oplossen. Op die basis wil ik wel een keer kijken naar de database, om te inventariseren waar hoe het is ingericht, en daar een schatting op te maken.

OctaFish,

Heel erg bedankt voor je reactie, hoe kunnen verder communiceren buiten het hulp forum om?

Je kunt me een persoonlijk bericht sturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan