Dillondarko
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 apr 2007
Hoi,
Ik ben er al een tijdje mee bezig. Ik ben lekker op mijn ''gemakkie'' spulletjes aan het zoeken voor mijn nieuwe game-pc. Toch wil ik voor de zekerheid even laten kijken of alles goed samen kan en wil werken.
Hieronder een lijstje wat ik allemaal al heb.
2x XFX Geforce 9600GSO SLi
G.E.I.L. 4GB Dual Channel DDR2-800 Black Dragon (2 reepjes)
Volledig ingerichte kast (koelers enz.)
DVD drives
Terratec Geluidskaart.
Voeding naar m'n zin, alleen het merk + type weet ik niet.
Over een kleine 2 weken wordt er €300 onder mijn neus geschoven om de PC af te maken. Uiteraard wil ik de beste spulletjes voor dat geld en ga ik het maximale eruit persen. Later krijg ik er nog eens €100,- voor een goede speakerset bij, dat komt nog.
Ik heb nog nodig:
Moederbord, AM2+ met SLI ondersteuning
Processor, is al een deal voor gemaakt.
Geluidskaart geschrapt van de lijst.
Voeding ook geschrapt.
Harde schijf, hoeft niet echt veel capaciteit te hebben, als hij maar snel is. Eventueel een 2e, haast zeker.
Wat ik in eerste instantie in gedachte had:
ASRock ALIVEN570SLI-ESATA2 AM2+, €69,-
AMD Athlon 64 5200+ met cooler, deal €25,-
Voeding, ik weet niet echt wat te kiezen, maar vereisten zijn Cable management en een Wattage van 600W tot 850W (redelijke prijs, A-merk)
Harde schijf, daarvoor geldt hetzelfde, capaciteit is met 320GB prima, 7200RPM, S-ATA. Merk-voorkeur is WD, Seagate, Samsung.
Uiteraard mag er kritiek gegeven worden, maar ik kan niet buiten m'n budget indien er beter voorgesteld wordt.
EDIT: Even wat aangepast hier.
Ik ben er al een tijdje mee bezig. Ik ben lekker op mijn ''gemakkie'' spulletjes aan het zoeken voor mijn nieuwe game-pc. Toch wil ik voor de zekerheid even laten kijken of alles goed samen kan en wil werken.
Hieronder een lijstje wat ik allemaal al heb.
2x XFX Geforce 9600GSO SLi
G.E.I.L. 4GB Dual Channel DDR2-800 Black Dragon (2 reepjes)
Volledig ingerichte kast (koelers enz.)
DVD drives
Terratec Geluidskaart.

Voeding naar m'n zin, alleen het merk + type weet ik niet.

Over een kleine 2 weken wordt er €300 onder mijn neus geschoven om de PC af te maken. Uiteraard wil ik de beste spulletjes voor dat geld en ga ik het maximale eruit persen. Later krijg ik er nog eens €100,- voor een goede speakerset bij, dat komt nog.
Ik heb nog nodig:
Moederbord, AM2+ met SLI ondersteuning
Processor, is al een deal voor gemaakt.
Geluidskaart geschrapt van de lijst.
Voeding ook geschrapt.
Harde schijf, hoeft niet echt veel capaciteit te hebben, als hij maar snel is. Eventueel een 2e, haast zeker.
Wat ik in eerste instantie in gedachte had:
ASRock ALIVEN570SLI-ESATA2 AM2+, €69,-
AMD Athlon 64 5200+ met cooler, deal €25,-
Voeding, ik weet niet echt wat te kiezen, maar vereisten zijn Cable management en een Wattage van 600W tot 850W (redelijke prijs, A-merk)
Harde schijf, daarvoor geldt hetzelfde, capaciteit is met 320GB prima, 7200RPM, S-ATA. Merk-voorkeur is WD, Seagate, Samsung.
Uiteraard mag er kritiek gegeven worden, maar ik kan niet buiten m'n budget indien er beter voorgesteld wordt.
EDIT: Even wat aangepast hier.
Laatst bewerkt: