Nieuwe budget pc 500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

hupske

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2010
Berichten
152
Hallo,

Ik ben van plan om een nieuwe pc in elkaar te zetten. Dit heb ik tot nu toe in elkaar gezet;
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...58761]=1&product[256839]=1&product[257988]=1t
Dit is ook alles wat ik nodig heb, dus kom aub niet aan met je bent dit en dat vergeten. Rest ligt hier thuis nog.

Ik wil graag hiermee kunnen gamen en spullen voor school kunnen doen. Waar het om gaat is de videokaart, deze is pci expres 2.1 x16 en op 't moederbord zit 2x pci expres 2.0 x16, kan deze videokaart erin of moet ik een ander bordje zoeken?

Alvast bedankt!
 
Ik las je vraag met verbazing;
iemand die in staat is een pc in elkaar te zetten, inc. een processor te plaatsen die hij nog 'thuis' heeft liggen, is niet in staat het antwoord te vinden op de vraag of een 2.1 achterwaarts compatible is met 2.0? Het antwoord luidt: "Ja, dat is compatible".
 
Je hebt volkomen gelijk! een zeer zeer stomme vraag. Na een simpele zoek op google zelf ook al het antwoord gevonden.

Enige punt is nog: of ik voor de videokaart voor 1024mb moet kiezen of voor de 512mb om toch nog toekomst gericht te kijken...
 
zou lekker 1GB nemen scheelt niet veel in prijs imo en je krijgt er veel voor terug, zeker als je op hoge resoluties gaat werken heeft het nut. En als je hem ooit nog wil doorverkopen verkoopt 1gb een stuk beter
 
Da's videokaart gerelateerd, m.a.w. net wat de gamer belangrijk vindt.
 
Oke, harstikke bedankt! dan ga ik voor de 1gb en bestel ik dit systeempje.

Ik gebruik altijd 2 beeldschermen. 1tje gaat op 1920 * 1080 en de andere is op 1280 * 1024.;)
En ik game toch wel redelijk goed:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan