Nieuwe computer gezocht 850 euro

• Onderwerp starter Onderwerp starter TimvA
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TimvA

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mei 2011
Halle mensen, ik ben opzoek naar een nieuwe computer en een van m'n vrienden zei dat dit Helpmij hier heel erg geschikt voor was, dus nu ben ik hier. :P

En ja ik had ook andere vragen kunnen bekijken, maar ik wil wel zeker weten dat ik een goede computer koopt, het is immers wel 900 euro. xD

Budget - 850 euro maximaal (excl. assemblage)
Doel - Voornamelijk gamen (MMORPGS, Starcraft II, Portal 2 en spellen van dit niveau) + gewoon de standaard dingen als internetten enzo. xD
Omgeving - Hij hoeft niet muisstil te zijn maar zachter is wel fijner. :)
Assemblage - Ik wil hem laten assembleren.

Ik heb verder geen randapparatuur of besturingssysteem nodig.

Ik hoop dat deze informatie voldoende is en ik hoop dat jullie mij aan een goede computer helpen waarmee ik goed kan gamen! :D

Ik wil verder even zeggen dat ik zero verstand heb van computers. Dus overklokken en dat soort dingen zijn niets voor mij. :P

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

Groeten, TimvA

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B362949%5D=1&product%5B259717%5D=1&product%5B331202%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B393569%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B2128%5D=1&product%5B242662%5D=1&product%5B364091%5D=1&product%5B361602%5D=1&product%5B280465%5D=1

Alles wat je nodig hebt, super snelle CPU en videokaart, SSD schijf voor Windows (SSD zorgt voor een super snelle Windows ervaring met het opstarten van de PC en het openen van programma's), 1TB hardeschijf voor de grotere bestanden zoals games, films enz. Voor de rest zit al het nodige erin. Wordt in elkaar gezet.

Heel erg bedankt voor de reactie! Ik ga hem deze week bestellen! :)

Ja ik zag het, naja dan wacht ik wel totdat ie weer op voorraad is, het heeft geen haast. ;)

eh denk niet dat hij nog op voorraad komt hij is van de website gehaald!
altans anders zou de status veranderen maar hij is gewoon weg uit je winkelmandje
je bent beter uit als je gewoon een andere uitzoekt

Ik heb toch een klein vraagje, en vond het niet nodig om hier een topic over te maken.
Wat is toch de reden dat een 500watt voeding van 55 euro word aangeraden
Terwijl er ook 600watt voedingen zijn voor 40 euro. (klik hier)
Is deze toch op een of ander punt slechter?

hoewel jij het niet nodig vind om je eigen topic te maken is het niet zo netjes om in iemands anders zijn topic in te breken

het licht er net aan er zijn bepaalde voedingen die meer amps op de 12v rail hebben dan de andere
huntkey is opzig niet super goed maar ook niet brakslecht
het aantal watts betekent dus niet alles
huntkey voedingen zijn iets luidruchtiger en produceren net even wat meer hitte
we raden voorral aan om goede voedingen te kopen zeker als je in de verre toekomst ook nog eens wilt upgraden
huntkey mag meschien net geen A-merk genoemen worden

Oh echt waar? Dat is best wel irritant. ):

Zou je me dan alsjeblieft aan een geschikte vervanger kunnen helpen? :o Want zoals ik al vermeld had kan ik er niet zo veel van. xD

ALvast bedankt, TimvA :)

Hulp

Ik heb gezien dat je een mooie PC wilt hebben. Ik bouw zelf Pc's voor anderen, dus misschien heb je wel interesse. Als ik zo naar je eisen kijk kan ik wel een heel mooi systeempje voor je in elkaar knutselen. Ik heb op dit moment op marktplaats een computer in de aanbieding. Misschien heb je interesse.*Knip* de specificaties van mijn advertentie op marktplaats kunnen makkelijk omhoog, dus als je nog extra eisen hebt (sneller/videokaart), zeg het gerust. Zeker omdat je geen Windows bijgeleverd wilt hebben, scheelt dit zeker in de prijs :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet de nieuwe Sandy Bridge zeker niet onderschatten hoor. Door deze i3 te gebruiken is er ten eerste voor normaal gebruik al geen videokaart meer nodig. Dit scheelt veel geld en hij is stiller/energiezuiniger. Ten tweede heb ik in mijn reactie erbij geschreven dat de PC die ik op marktplaats aanbied een budget PC is voor mensen die wel een prachtige PC willen aan de buitenkant. De nieuwe i3 is voor alles behalve nieuwe games (zoals Crysis 2 en MW 2 enz.) gewoon erg snel.

@Sjoerdvanhoof:Welkom op Helpmij.

Ik heb je link naar marktplaats verwijderd.Het is niet zondermeer toegestaan om dergelijke links in topic(s) te plaatsen.
Voor de mogelijkheden(tegen betaling dus) kan u contact opnemen met penningmeester@helpmij.nl

Je maakt reclame voor jezelf.

Ik bouw zelf Pc's voor anderen, dus misschien heb je wel interesse. Als ik zo naar je eisen kijk kan ik wel een heel mooi systeempje voor je in elkaar knutselen. Ik heb op dit moment op marktplaats een computer in de aanbieding
Uit de regels:
•Het plaatsen van links en/of afbeeldingen met commerciële inhoud, met als doel naamsbekendheid of omzet te genereren, is niet toegestaan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan