Halle mensen, ik ben opzoek naar een nieuwe computer en een van m'n vrienden zei dat dit Helpmij hier heel erg geschikt voor was, dus nu ben ik hier. 
En ja ik had ook andere vragen kunnen bekijken, maar ik wil wel zeker weten dat ik een goede computer koopt, het is immers wel 900 euro. xD
Budget - 850 euro maximaal (excl. assemblage)
Doel - Voornamelijk gamen (MMORPGS, Starcraft II, Portal 2 en spellen van dit niveau) + gewoon de standaard dingen als internetten enzo. xD
Omgeving - Hij hoeft niet muisstil te zijn maar zachter is wel fijner.
Assemblage - Ik wil hem laten assembleren.
Ik heb verder geen randapparatuur of besturingssysteem nodig.
Ik hoop dat deze informatie voldoende is en ik hoop dat jullie mij aan een goede computer helpen waarmee ik goed kan gamen!
Ik wil verder even zeggen dat ik zero verstand heb van computers. Dus overklokken en dat soort dingen zijn niets voor mij.
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
Groeten, TimvA

En ja ik had ook andere vragen kunnen bekijken, maar ik wil wel zeker weten dat ik een goede computer koopt, het is immers wel 900 euro. xD
Budget - 850 euro maximaal (excl. assemblage)
Doel - Voornamelijk gamen (MMORPGS, Starcraft II, Portal 2 en spellen van dit niveau) + gewoon de standaard dingen als internetten enzo. xD
Omgeving - Hij hoeft niet muisstil te zijn maar zachter is wel fijner.

Assemblage - Ik wil hem laten assembleren.
Ik heb verder geen randapparatuur of besturingssysteem nodig.
Ik hoop dat deze informatie voldoende is en ik hoop dat jullie mij aan een goede computer helpen waarmee ik goed kan gamen!

Ik wil verder even zeggen dat ik zero verstand heb van computers. Dus overklokken en dat soort dingen zijn niets voor mij.

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
Groeten, TimvA