Nieuwe computer zonder Beeld ! help plz

Status
Niet open voor verdere reacties.

error 69

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Berichten
58
Hey ik heb net nieuwe computer gekogt van ankermann er stond nog niets op ...win en moederbord enzo ik heb 3 cd gekregen - xfx driver cd
- motherboard auto instal
-lg dvd writer solution
heb 2 laatjes met op het eerste icoontjes van : super multi , lg , light scribe en secur cd en de 2de laatje dvd rom en lg heb al men moederbord en xfx driver maar geen reacti :( ben echt einde raad en support manuals ofzo zitten er ook niet bij :( hopelijk kunnen jullie mij helpen :(

P.S : sorry als dit mischien in rong section is ik vond dit beste passend mss fout zeg het dan
 
Maar even verplaatst naar de Systeem sectie.
En probeer in het vervolg even iets beter Nederlands te typen.
Ik kan er niet echt hout van bakken. ;)
 
Wat is nou precies het probleem? Want de vraag in je titel komt niet voor in je bericht.

Probeer eens duidelijk uit te leggen wat je probleem is.
 
Staat er al Windows geïnstalleerd op de pc? Of heb je hem besteld zonder OS?
 
Oke sorry ,
Ik heb een nieuwe pc gekocht bij ankermann. Hij is vandaag aangekommen met de post en nu heb ik hem opgezet en scherm en muis enzo ingeplugd hij start op maar als ik het scherm aanzet gaat het vanzelf uit ( aan mijn scherm is alles inorde ) dus mijn vraag is hoe ik mijn computer doe werken want hij geeft geen beeld. Ik heb wel enkele cd's gekregen: Motherboard support cd , LG DVD Writer Solution en XFX driver cd ... Ik heb al eens geprobeerd het moederbord CD ingestokken in bijde laatjes ( een laatje met er op: super multi, LG , lightScribe , Secur Disc . En een laatje met DVD rom , LG ) dus wat moet ik nu doen :( ? Ik ben wel niet zeker dat er een CD leezer in steekt.. Maar ik denk het wel ....

Hopelijk kunnen jullie mij nu begrijpen :D

BTW Bedankt voor zo snelle reactie :eek: !

Zonder OS
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan zal het zaak zijn om eerst Windows te gaan installeren.
 
Ooh niet aan gedacht dat het eerst moest zal ff doen bedankt als het werkt :) :thumb:
 
Wel eerst met de Windows cd je HD partitioneren en formateren.
 
Wat bedoel je juist ? :s want de windows cd steekt er nu in maar geen reactie
 
Je zal in je BIOS moeten aangeven dat hij moet booten vanaf een cd/dvd station. Hoe je in je BIOS moet komen, kan je lezen in het boekje van je moederbord.
 
Je moet op de Delete knop drukken(herhaaldelijk) op het moment dat je pc opstart.
 
Oke ik snap het hellemaal nu :) maar met de Moederbord instaler of windows of Videokaart of lg solution cd en als dat dan zouw moeten werken zie ik dan iets op het scherm ? echt bedankt man :)
 
Laatst bewerkt:
Je moet in je BIOS aangeven dat de pc eerst moet booten vanaf je dvd station.
Bevestig hierna de instelling met F10.
Leg nu de windows cd/dvd in je speler en herstart je pc.
Nu gaat ie vragen of je wilt booten vanaf cd/dvd door op een toets te drukken.
Doe dit dan dus.
 
net Gedaan Hoe jij het zij ... maar Niets werkt :'( geraak niet in de BIOS
 
Ja denk het want heb het besteld via het internet ( ankermann via de post gekommen )
 
Wat heeft het er mee te maken dat jij je pc hebt besteld via internet of je monitor goed is aangesloten?
 
Kunnen moederborden en kabels etc makkelijk los kommen via post ... ? of bedoel je dat niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan