nieuwe computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kesum

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2002
Hallo,

Ik sta op het punt dit systeem te bestellen.

pros: P4 2,8GHZ
mobo: Asus P4B 533 i845 Raid
RAM: 512MB ddr PC 2700
HDD: 2 × 40GB maxtor 7200 RPM
Video: Ati Radeon 9500pro 128mb
Geluid: Creavite Audigy player
Dvd: Lite-on 16×48
writer: Lite-on 48×24×48 smartburn?
Netwerk: E-tech PCI 10/100MBPS
Monitor: 17'' samsung 753DFX dynaflat-X 0.24?
behuizing: Midi ATX pentium 4 Pinguin
software : Windows XP home
FDD : merkloos

zouden jullie je licht erover kunnen laten schijnen. en eventueel met suggesties kopen voor verbeteringen of aanpassinge?? ook m.b.t tot de prijs kost nu 2100 euro

nieuwe site??? huh moet nieuwe computer heten was er ff niet bij met mijn hoofd :)

het was een basissysteem en ik heb er wat aanpassingen aan gedaan.

ik vind het wel duur hoor, als je hem bij. vergelijkt met die aldi pc

Ik zelf zou dit niet doen, want er zijn veel goedkopere computer die net zo snel en goed zijn

Zoals toetje zeg: die Pc bij Aldi

Ja, ik vind het wel erg duur. Als ik jou was zou ik maar eens in andere winkels gaan rondkijken.Zit er een muis,toetsenbord,speakertjes,subwoofer,beeldscherm standaard bij in begrepen? Met dit erbij is hij nog veel te duur daar niet van :)

Geplaatst door Kesum
Hallo,

Ik sta op het punt dit systeem te bestellen.

pros: P4 2,8GHZ
dit lijkt me wel aardig, ikzelf zou een lichtere processor nemen die ik naderhand kan upgraden, maar dat is persoonlijk

mobo: Asus P4B 533 i845 Raid
ga je raid nemen in combinatie met die hd's?

RAM: 512MB ddr PC 2700
let er op dat je nog uitbreidingsloten hebt

HDD: 2 × 40GB maxtor 7200 RPM
als je deze in raid 1 neemt, verlies je wel 50% van je capaciteit

Video: Ati Radeon 9500pro 128mb
aardig

Geluid: Creavite Audigy player
aardig, spelletjesfreak?

Dvd: Lite-on 16×48
aardig

writer: Lite-on 48×24×48 smartburn?
aardig, mischien een idee om een dvd brander te nemen?

Netwerk: E-tech PCI 10/100MBPS
aardig

Monitor: 17'' samsung 753DFX dynaflat-X 0.24?
aardig

behuizing: Midi ATX pentium 4 Pinguin
als je kan, zou ik altijd een fulltower nemen in verband met de koeling en de uitbreidingsmogelijkheden, maar ook dat is weer heel persoonlijk

software : Windows XP home
wat zal ik zeggen, ome Bill...

FDD : merkloos
neem nou een merk fdd, daar heb je alleen maar voordeel van! :D

Je zegt niets over je koeler, zorg er wel voor dat er een goede op zit (coolermaster of iets dergelijks).

Geplaatst door excelsior

Dan moet je er wel snel bij zijn,want er zijn meer mensen die er zo over denken

Kom maar naar eindhoven... Ik ben hier vanmiddag wezen kijken, ze stonden tot tegen het plafond opgestapeld...

Het is wel erg duur, maar je moet er ook rekening mee houden dat die Aldi pc's niet zijn samengesteld uit top-onderdelen. Deze pc is echt veel sneller dan die van de aldi. Deze pc is samengesteld uit goede onderdelen, maar als je hem zelf samensteld en de onderdelen zelf goedkoop koopt, weet ik zeker dat er een paar euro van de prijs af kan.

Ik neem aan dat je raid 0 gaat doen?

Een dvd brander is natuurlijk alleen maar nodig als je zelf DVD's brand. Bovendien vind ik ze nog veel te duur en veel te risiçovol omdat er nog geen standaard is.

jah is idd duur vond ik ook al wel eigenlijk maar ik hoef het niet zelf te betalen.

Ik heb het wel goedkoper gezien idd, maar ik vertrouw al die bedrijven waar je op internet kan kopen niet zo. en lokaal gezien is er maar 1 zaak die maatwerk doet de rest verkoopt allemaal standaard Pc's en dat heb ik nu wel gezien (compaq e.d). Aldi zaken zijn hier niet in de buurt alleen Lidl's en daar zijn die dingen binnen 1 dag uitverkocht en ik ga er echt niet voor de deur liggen.

ik weet nog niet of ik raid 1 of 0 ga gebruiken moet ik nog ff zien

en over die processor is idd wel een plan mischien ga ik dat wel doen.

ik brand overigens niet zoveel komt bijna niet voor dus en al helemaal geen dvd's is voor mij nu niet nodig.

en tjah dat windows doe je niets aan he

speel er idd veel spellen mee :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan