nieuwe computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn nieuwe is een Acer.

En ja, je hebt eigenlijk wel gelijk, ik zal eens in de garantiepapieren kijken hoe dat zit.

Ik durf het alleen niet aan, omdat ik al genoeg problemen heb gehad met die Dell harde schijf. Ik ben erg bang dat ik deze computer gelijk aan gort help.

En wat betreft dat mac adres, dat weet ik, dat is nu ook met 2 computers gelukt, alleen die oude wil er niet op.
De Router ziet hem niet en hij beweert dat hij geen netwerkrechten heeft.

Vaak voorkomende fout is, dat men vergeet de oude pc ook een ander IP adres te geven (want daar staat ook nog het oude chello nummer in).

Bij mijn weten mag je gewoon zelf aan een acer sleutelen, mits dit terzake kundig gebeurd (maar dat geldt voor alle pc merken)

De nieuwe computer is een Acer.

Ik had nog een andere optie maar dat is helaas mislukt. Ik kan er geen externe harde schijf van mijn vader aanhangen. Mijn computer herkent de schijf niet.

Misschien omdat ik een 1.0 hub heb en de externe harde schijf een 2.0 is?

Dan maar de laatste optie, ik ben nu aan het branden. Dat is blijkbaar het enige wat nog werkt....

Maar daar is mijn originele probleem niet mee opgelost, ik wilde hem gaan gebruiken als 2e computer en hij bewert nog steeds dat hij geen netwerk rechten heeft.

Mmmmmm, ja dat is wel leuk, de computer een nieuw IP-adres geven....Hoe doe ik dit? Of moet ik die jongens van UPC weer bellen, a 10 cent per minuut en na een half uur heb je eindelijk wat je wil? Of kan ik dat zelf doen?
Dat zou ik graag willen weten. Ik ben nu wel aan het branden, maar zoals gezegd, hij doet het nog steeds, dus ik wil hem zolang mogelijk als tweede (spelletjes voor de kidzz)computer gebruiken, waar ook wat internet spul bij zit.

Dus heb je de oplossing voor mij...graag, ik ben een en al oor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan